تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 21:16
کد خبر : 67707

اینستاگرام تا پایان سال از سرویس پیام رسانی خارج می شود

اینستاگرام تا پایان سال از سرویس پیام رسانی خارج می شود

کاربران اینستاگرام تا پایان نوامبر می‌توانند داخل این پلتفرم پیام ارسال یا دریافت کنند. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران، extranews گزارش داد: به تازگی اینستاگرام اعلام کرده از ۲۳ نوامبر کاربران دیگر نمی‌توانند در این پیامرسان به صورت مستقل پیام ارسال یا دریافت کنند. براساس گزارش‌ها، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد

کاربران اینستاگرام تا پایان نوامبر می‌توانند داخل این پلتفرم پیام ارسال یا دریافت کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران، extranews گزارش داد: به تازگی اینستاگرام اعلام کرده از ۲۳ نوامبر کاربران دیگر نمی‌توانند در این پیامرسان به صورت مستقل پیام ارسال یا دریافت کنند. براساس گزارش‌ها، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را در یک رابط پیام‌رسان اختصاصی خارج از برنامه اصلی ارسال و دریافت کنند.

در همین راستا شرکت فیسبوک اعلام کرد: “تا زمانی که ویژگی Thread خاموش شود، کاربران می‌توانند در این پلتفرم پیام‌های خود را دریافت یا ارسال کنند”. از سوی دیگر وبسایت فنی The Verge اعلام کرد که پلتفرم «اینستاگرام» برای به اشتراک گذاری عکس و کلیپ و برای تأیید اینکه آن‌ها افراد واقعی هستند، برخی از کاربران خود را ملزم به فیلمبرداری از چهره خود کرده است که حاوی بیش از یک زاویه عکاسی فیلم سلفی است.

توسعه دهندگان اینستاگرام همچنین ادعا کردند که در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای هشدار به کاربران در صورت قطع شدن سرویس‌های برنامه هستند. در صورتی که مشکلات فنی اساسی در برنامه وجود داشته باشد هشدار به صورت یک اعلان در رابط فعالیت کاربر ظاهر می‌شود؛ و به دنبال پاسخ، کاربر اطلاعاتی را از نقصی که پلتفرم اینستاگرام برای او و دیگر کاربران در سایر نقاط جهان ایجاد کرده، دریافت می کند.

توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی اضافه کردند که در حال آزمایش این ویژگی جدید در آمریکا بوده و این کار را در چند ماه آینده ادامه خواهد یافت و در صورت اثبات مفید بودن، اینستاگرام آن را در محدوده وسیع تری راه اندازی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....