تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 13:34
کد خبر : 95494

اگر دوست دارید خودرو بخرید و تحویل نگیرید، به نمایندگی کارمانیا بروید!

اگر دوست دارید خودرو بخرید و تحویل نگیرید، به نمایندگی کارمانیا بروید!

با وجود این که صنعت خودروسازی چین، طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری گسترده پیشرفت کرده و خودروهای به روزی تولید کرده، اما برخی از خودروسازان مونتاژی کشورمان در مونتاژ این محصولات ضعیف عمل کرده و همین عامل صدای مشتریان را در آورده است. به گزارش اقتصاددان به نقل از ساعت نیوز ، با وجود این

با وجود این که صنعت خودروسازی چین، طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری گسترده پیشرفت کرده و خودروهای به روزی تولید کرده، اما برخی از خودروسازان مونتاژی کشورمان در مونتاژ این محصولات ضعیف عمل کرده و همین عامل صدای مشتریان را در آورده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ساعت نیوز ، با وجود این که صنعت خودروسازی چین، طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری گسترده پیشرفت کرده و خودروهای به روزی تولید کرده، اما برخی از خودروسازان مونتاژی کشورمان در مونتاژ این محصولات ضعیف عمل کرده و همین عامل صدای مشتریان را در آورده است.

یکی از این خودروسازان کارمانیاست، از زمانی که محصولات این شرکت وارد بازار شد مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمد، از عدم تحویل خودروها گرفته تا نقص فنی و ضعف در قطعات، از جمله مشکلات خودروهای کارمانیا به شمار می آید.

یکی از اصلی ترین مشکلات کارمانیا عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده است؛ به طوری که سال گذشته حدود ۲ هزار نفر از مشتریان ماشین‌های بی‌وای‌دی از شرکت کارمانیا شکایت کردند.

یکی از مشتریان می گوید: سه سال گذشته برای دریافت خودرو بعد از ۶ ماه، ۷۰ میلیون تومان پول به حساب این شرکت واریز کردم اما متأسفانه خودرویی تحویل نگرفتم. هنوز بعد از گذشت ۳ سال از پرداخت پیش پرداخت خودروی ثبت نامی را تحویل نگرفتم و با پیگیری‌های مداوم این شرکت جواب سربالا به مشتریان می‌دهند.

او گفت: تنها جوابی که می‌دهند این است که می‌توانید پول‌هایتان را پس بگیرید در حالی که ما سه سال گذشته با دلار ۵ هزار تومانی اقدام به خرید خودرو کردیم ولی اکنون قیمت دلار چند برابر این مبلغ شده است.

ضمناً طبق قانون دولت بدون وارد کردن ۵۰ درصد قطعات، اجازه پیش‌فروش هیچ خودرویی را ندارند ولی آنها این کار را کرده‌اند و اینجا نیز قانون را زیر پا گذاشته‌اند.

در آخرین اقدام خود هم تعدادی خودروی S۷ توسط کارمانیا فروخته شده که همه آنها مشارکت در تولید و با تحویل به قیمت روز بودند اما تحویل داده نشده اند.

یکی دیگر از مشکلات خودروهای کارمانیا ضعف در کیفیت قطعات و نبود آن است به طوری که بسیاری از مشتریان از مراجعات متعدد به نمایندگی ها شکایت دارند و برخی از قطعات آن را نمی توانند خریداری کنند، کافیست سری به بازار لوازم یدکی بزنید و به دنبال قطعات بروید، متوجه کمبود شدید این قطعات در بازار خواهید شد.

حال با وجود این مشکلات، این شرکت در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده که قرار است خودرویی جدید به بازار عرضه کند و یعنی اقدام به فروش خودروی بی پشتوانه عرضه کرده است.

نکته جالب اینجاست که این شرکت در معرفی محصول خود، یعنی دانگ فنگ ix7 آن را به دیگنیتی بهمن موتور که دارای ۵ ستاره ایمنی از سازمان ملی استاندارد بوده، تشابه داده است؛ یعنی خودروهایی که ایمنی کافی ندارند را با ایمن ترین خودرو خودروسازی کشور تشابه داده در حالی که مقایسه ای اشتباه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....