تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 10:13
کد خبر : 109361

اکسیژن ساز بیمارستان امام علی سرایان

اکسیژن ساز بیمارستان امام علی سرایان

در خیریه نیکان ماموت سالهاست با کمک حامیان و مردم برای بیمارستان‌های کشور تجهیزات مورد نیاز تهیه می‌شود. اینبار همکاران، خیرین و مردم هموطن کشورمان برای شادی روح مهندس بهروز فردوس پدر صنعت ایران و بنیانگذار ماموت، مبالغ مختلفی را بابت عشق و ارادتی که به ایشان داشتند به حساب موسسه واریز کردند. به لطف همه عزیزان و خیرین خیریه پاپلی خلعتبری یک دستگاه اکسیژن ساز صنعتی که در دقیقه ۴۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص ۹۶ درصد تولید می‌کند، تهیه و در این بیمارستان نصب نمودیم.

در اولین سالگرد پرواز ابدی پدر صنعت ایران، مهندس بهروز فردوس، نازک فردوس مدیرعامل موسسه خیریه نیکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری اقتصاددان اظهار کرد: در اوج پاندمی کرونا بیمارستان ۳۲ تختخوابی سرایانِ امام علی (ع) شهر بیرجند در خراسان جنوبی، تنها بیمارستان شهر بود که می‌توانست به بیماران کرونایی که ریه‌هایشان درگیر کووید شده بود، کمک کند، اما اکسیژن ساز مرکزی نداشت و با کپسول کار می‌کرد.
وی با اشاره به دیگر مشکلات مردم محروم سرزمینمان خاطر نشان کرد: هوای پیرامون ما در حالت عادی فقط ۲۱ درصد اکسیژن دارد در حالی که بعضی از بیماران نیازمند هوایی با مقدار تقریبی ۱۰۰ درصد اکسیژن هستند. در دوران بحران کرونا با ازدیاد بیمارانی که مشکل تنفسی داشتند، دستگاه اکسیژن‌سازِ بیمارستان‌هایی که سانتر کرونا بودند پاسخگو نبود و نیاز بیمارستان‌ها به این دستگاه بیش از پیش به چشم می‌خورد. مهم‌ترین مسئله‌ای که در آن روزها مردم با آن درگیر بودند ترس از بیمارستانی بدون تجهیزات بود.
فردوس در خصوص اهدای دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام علی شهرستان سرایان گفت: در خیریه نیکان ماموت سالهاست با کمک حامیان و مردم برای بیمارستان‌های کشور تجهیزات مورد نیاز تهیه می‌شود. اینبار همکاران، خیرین و مردم هموطن کشورمان برای شادی روح مهندس بهروز فردوس پدر صنعت ایران و بنیانگذار ماموت، مبالغ مختلفی را بابت عشق و ارادتی که به ایشان داشتند به حساب موسسه واریز کردند. به لطف همه عزیزان و خیرین خیریه پاپلی خلعتبری یک دستگاه اکسیژن ساز صنعتی که در دقیقه ۴۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص ۹۶ درصد تولید می‌کند، تهیه و در این بیمارستان نصب نمودیم.
وی تاکید کرد: پدر که بعد از کرونا یکی از ریه‌های خود را از دست داده و تنفس بدون دستگاه برایشان مشکل بود، حتی در نبودنشان هم به فکر مردم بودند و به خاطر لطف عزیزان به ایشان, در ایام کرونا و هم اکنون، بیماران بیمارستان سرایان مشکل کمبود اکسیژن ندارند. ایمان داریم پدر با حالی خوب و لبخندی بر لب، از آسمان‌ها نظاره‌گر التیام یافتن بیماران این بیمارستان هست.
شما خیرین و نیکوکاران نیز می‌توانید با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون در زمینه تامین تجهیزات بیمارستانهای سرایر کشور انجام داده است، آشنا شوید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۲۲۱۷۶۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.
همچنین می‌توانید با استفاده از روش‌های حمایت ذیل، نیکان را حمایت نمایید:
شماره حساب صادرات : ۰۲۱۰۹۲۰۰۳۶۰۰۱
شماره کارت بانک صادرات : ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۴۳۴۳۶۷
حساب شبا بانک صادرات :IR050190000000210920036001
اپلیکیشن آپ: بخش نیکوکاری، موسسه خیریه نیکان ماموت
وب سایت: www.nikancharity.org
شبکات اجتماعی: nikancharity @

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....