تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 21:21
کد خبر : 90401

اهمیت سامانه هوشمند پایش تراکنش در عرصه خدمات غیرحضوری

اهمیت سامانه هوشمند پایش تراکنش در عرصه خدمات غیرحضوری

توسعه فناوری های نوین در عملیات بانکی غیرحضوری از قبیل اینترنت بانک و موبایل بانک، اهمیت استقرار سامانه های هوشمند برای پایش تراکنش ها را افزایش داده است. ایجاد شرایط ارائه خدمات پایه غیرحضوری به مشتریان از یک سو و افزایش تراکنش های بانکی از سوی دیگر، بانکها را بر آن داشته است تا با

توسعه فناوری های نوین در عملیات بانکی غیرحضوری از قبیل اینترنت بانک و موبایل بانک، اهمیت استقرار سامانه های هوشمند برای پایش تراکنش ها را افزایش داده است.

ایجاد شرایط ارائه خدمات پایه غیرحضوری به مشتریان از یک سو و افزایش تراکنش های بانکی از سوی دیگر، بانکها را بر آن داشته است تا با هدف شناسایی عملیات مشکوک به پولشویی استقرار سامانه های هوشمند را جدی بگیرند.

از آنجایی که پولشویی به عنوان یک جرم مالی تاثیر منفی جبران ناپذیری بر توسعه اقتصادی کشورها به جای می گذارد، همکاری مردم با بانکها در زمینه مقابله با پولشویی ضرورت می یابد.

براساس این گزارش، همراهی مشتریان در ارائه مستندات و اطلاعات صحیح و تکمیل دقیق فرم های بانکی گرچه مدت زمان کوتاهی از وقت افراد را به خود اختصاص می دهد اما این امر در راستای بهبود فضای کسب وکار و سلامت مراودات مالی، حفظ و صیانت از سپرده های مشتریان و در نهایت منافع کشور خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....