تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 19:31
کد خبر : 78247

انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید

انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید

آذربایجان پیشران وحدت و ایستادگی ملی بوده است رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق

آذربایجان پیشران وحدت و ایستادگی ملی بوده است

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند.

سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی دقایقی قبل آغاز شد.

سخنرانی رهبر انقلاب به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و شبکه‌های رسانه‌ی ملی پخش می‌شود.

به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این دیدار برای دومین سال متوالی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، پیش از سخنرانی رهبر انقلاب حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در این استان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تبیینی انجام شده در این استان ارائه کرد.

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

این روز درخشش تبریز در طول تاریخ انقلاب است.

جوانان به تقویت بنیه معنوی نیاز دارند البته همه نیاز داریم اما جوانان اعمال معنوی را بیشتر جذب می‌کنند و فیض بیشتری می‌برند توصیه بنده به جوانان این است که فرصت ماه رجب را مغتنم بشمارند.بدون روزه هم میتوان اعمال ام داوود را به جا آورد.این معنویت شما جوانان، به زندگی‌تان و انقلاب برکت می‌بخشد.

۲۹ بهمن برای تبریز و همه ما روز شکرگزاری است، چرا زیرا حادثه‌ای که در این روز به وجودامده باعث ثمره‌ دهی انقلاب شد حرکت مهمی در این روز اتفاق افتاد که استمرار قیام ۱۹ دی قم بود.

اگر تبریز در ۲۹ بهمن ان حرکت عظیم را انجام نمی داد سنت چهلم گیری باب نمی‌شد و این سرمشق شد و در سایر شهرها این جریان به راه افتاد.این انقلاب با حزب‌بازی و تفنگ پیروز نشد بلکه با حضور مردم در خیابان‌ها پیروز شد.

روز ۲۹ بهمن یک حادثه است اما آذربایجان حوادث مختلف را گذرانده است از سه چهار قرن پیش پیشران وحدت ملی بوده است.یکی از خصوصیات مردم آذربایجان این بوده که پرچم ارادت اهل بیت (ع) همواره در دست آنها بوده است.

مردم تبریز کار کردند که حرکت میدانی مردم آغاز شد که این حرکت از قم شروع کردند و تبریزی آن را استمرار بخشیدند این ابتکار مردم جرات داد که به میدان بیایند و فریاد رسای امام (ره) بلندتر از همیشه به گوش مردم برسد و مسیر انقلاب روشن شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....