تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 21:42
کد خبر : 119748

انتقاد شدید نماینده تهران از دولت

انتقاد شدید نماینده تهران از دولت

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت ، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟  مالک شریعتی نماینده تهران در توییتی نوشت:« با طرح لغو تغییر ساعت، مخالفت کارشناسی داشتم، اما رای که آورد و قانون شد، همه مکلف به انجام وظیفه

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت ، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟

 مالک شریعتی نماینده تهران در توییتی نوشت:« با طرح لغو تغییر ساعت، مخالفت کارشناسی داشتم، اما رای که آورد و قانون شد، همه مکلف به انجام وظیفه برای اجرای دقیق آن هستند آن زمان گفته شد برای انجام برخی هماهنگی‌های بین المللی از ابتدای فروردین۱۴۰۲ اجرا خواهد شد؛ ساعت ۲۴ امشب گوشی‌ها یک ساعت جلو رفته یعنی یکسال زمان کافی نبود؟»

عکس | انتقاد شدید نماینده تهران از دولت به دلیل  هم ریختگی ساعت موبایل ها!

با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود ، بسیاری از سرویس های موبایلی ، بانکی و اینترنتی و گجت های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند چون بسیاری از سرورهای بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....