تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 10:45
کد خبر : 46859

انتقاد از مصادره اموال تولیدکنندگان

انتقاد از مصادره اموال تولیدکنندگان

 بانک‌ها چکشی برخورد نکنند احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اگر واحدهای تولیدی نتوانستند به موقع اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند، بانک ها نباید به صورت چکشی وارد عمل شوند.   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   حجت الاسلام احد آزادی‌خواه ، با بیان اینکه متاسفانه عدم پرداخت اقساط

 بانک‌ها چکشی برخورد نکنند

احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اگر واحدهای تولیدی نتوانستند به موقع اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند، بانک ها نباید به صورت چکشی وارد عمل شوند.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   حجت الاسلام احد آزادی‌خواه ، با بیان اینکه متاسفانه عدم پرداخت اقساط تسهیلات از سوی تولیدکنندگان به بانک‌ها باعث شده است تا بانک‌ها اقدام به مصادره اموال تولیدکنندگان اعم از کارخانجات آنها کنند، اظهار داشت: برای رونق موانع تولید و حل این مشکل بنده توصیه ای به تولیدکنندگان و بانک ها دارم.

وی بیان کرد: در وهله اول، تولیدکنندگان باید به گونه‌ای تدبیر کنند که زمانی که سرمایه در گردش دریافت می کنند، بتوانند به موقع اقساط آن را پرداخت کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه درست نیست که اقساط بانک معوق بماند و زمانی که بانک ها با تولیدکنندگان مشارکت می کنند، باید سهم بانک نیز مد نظر قرار گیرد.

آزادی‌خواه ادامه داد: واحدهای تولیدی باید به‌گونه‌ای فعالیت خود را مدیریت کنند تا در تولید شان به سودآوری برسند و بتوانند به موقع اقساط تسهیلات دریافتی خود را پرداخت کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر بانک ها نیز وظایفی به برعهده دارند و اگر واحدهای تولیدی نتوانستند به موقع اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند، بانک ها نباید به صورت چکشی وارد عمل شوند، تضامین را به اجرا بگذارند و یا اینکه به مصادره اموال تولیدکنندگان اعم از کارخانجات آنان مبادرت کنند.

نماینده مردم ملایر تاکید کرد: بنده مصادره اموال تولیدکنندگان را به هیچ عنوان کار درستی نمی دانم چرا که تمام ظرفیت کشور به علت این کار معطل می‌شود.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: بانک ها باید همواره فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند تا آنان بتوانند اقساط تسهیلات دریافتی خود را بازگردانند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....