تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 17:06
کد خبر : 8362

امکان افزودن ۸نفر به تماس ویدیویی واتس اپ!

امکان افزودن ۸نفر به تماس ویدیویی واتس اپ!

چند روز پیش بود که اخباری در رسانه ها و سایت های مختلف منتشر شد که نشان می‌داد اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ قصد دارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های صوتی و ویدئویی با بیش از ۴ نفر را برقرار کنند. این قابلیت که با افزایش روز افزون

چند روز پیش بود که اخباری در رسانه ها و سایت های مختلف منتشر شد که نشان می‌داد اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ قصد دارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های صوتی و ویدئویی با بیش از ۴ نفر را برقرار کنند.

این قابلیت که با افزایش روز افزون تقاضای کاربران استقبال از تماس‌های ویدئویی تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا، اعلام قرنطینه، خانه نشینی و دورکاری بالغ بر نصف جمعیت جهان، قصد ورود به این پلت‌فرم محبوب را دارد، حالا به نظر می رسد که احتمالاً افزوده شدن تا سقف ۸ نفر را به مکالمات و تماس های ویدئویی پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعات جدید که از سوی WABetainfo و در وب سایت gsmarena منتشر شده است، به نظر می رسد که کاربران گوشی های اندرویدی و ios می‌توانند با دانلود و نصب جدیدترین نسخه بتا و آزمایشی واتساپ از فروشگاه‌های آنلاین همچون گوگل پلی استور و اپ استور اپل، از این امکان جدید بهره مند شوند.

دو روش برای تماس ویدیویی گروهی در واتس آپ وجود خواهد داشت که یکی از آنها انتخاب مخاطبان و سپس انتخاب گزینه تماس گروهی در بخش تماس هاست و روش دیگر نیز افزودن افراد مورد نظر بعد از برقراری تماس ویدیویی با یکی از آنهاست. در هر دو روش کاربران باید توجه داشته باشند که شماره مخاطبان را در گوشی خود ذخیره کرده باشند چرا که در غیر اینصورت امکان افزودن آنها به چت و مکالمه گروهی تصویری وجود نخواهد داشت.

از آنجایی که واتس‌اپ تاکنون نتوانسته بود با پلت‌فرم‌های تماس های ویدئویی به رقابت بپردازد، به نظر می‌رسد که شیوع گسترده و ویروس کرونا و خانه نشینی و دورکاری کاربران موجب شده این پیام رسان نیز به فکر افزودن قابلیت های جدید و کاربردی تر بیفتد تا بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از کاربرانش را جلب کند.

واتس اپ که اکنون بدون شک بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان به شمار می رود، همچون بسیاری دیگر از پیام‌رسان‌های جهان هر از گاهی به منظور جلب نظر و رضایت کاربران قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه می‌کند تا آنها با دریافت به روزرسانی های جدید بتوانند از امکانات بهتر و جدیدتری برخوردار شوند.

هنوز واتس‌اپ به طور رسمی در خصوص اینکه نسخه رسمی و نهایی آن با قابلیت مذکور چه زمانی منتشر شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اظهار نظر نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....