تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:55
کد خبر : 27327

اقدام حمایتی مجلس برای معیشت در ۱۴۰۰

اقدام حمایتی مجلس برای معیشت در ۱۴۰۰

 بازبینی در قیمت آب و برق و کمک به ۷ میلیون بی سرپناه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: باید به موضوعات معیشتی و کالای اساسی  اقشار کم درآمد به ویژه سه دهک پایین جامعه در بودجه ۱۴۰۰ توجه داشت و اقدام موثری در این بودجه برای آنها

 بازبینی در قیمت آب و برق و کمک به ۷ میلیون بی سرپناه

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: باید به موضوعات معیشتی و کالای اساسی  اقشار کم درآمد به ویژه سه دهک پایین جامعه در بودجه ۱۴۰۰ توجه داشت و اقدام موثری در این بودجه برای آنها انجام داد.

حمیدرضا حاجی بابایی ، با اشاره به اقدامات مجلس در حوزه معیشتی در بودجه ۱۴۰۰ گفت: باید برای هفت میلیون نفر از آحاد جامعه در بودجه ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  بازار  ،  حاجی بابایی تاکید کرد: به واقع هفت میلیون نفر از افراد بی سرپناه، بیمه نداشته و مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی نیستند که باید در این بودجه برای آن‌ها فکری کرد.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همچنین باید به موضوعات معیشتی و کالای اساسی اقشار کم درآمد به ویژه سه دهک پایین جامعه در بودجه ۱۴۰۰ توجه داشت و اقدام موثری در این بودجه برای آنها انجام داد.

این نماینده مجلس گفت: ما باید بتوانیم در ساماندهی قیمت ها برای سه دهک پایین جامعه در بودجه برنامه‌ای داشته باشیم تا قیمت آب، برق و گاز به آنها فشاری وارد نکند و تا جایی که ممکن است در این زمینه به مردم کمک شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....