تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 15:47
کد خبر : 50936

افزایش ۴ میلیونی قیمت پراید در نیمه بهار

افزایش ۴ میلیونی قیمت پراید در نیمه بهار

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی یکماه اخیر (از ابتدا تا انتهای خرداد ماه) دو خودرو پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ در بازار رشد ۴ میلیونی قیمت داشته اند. اقتصاددان: با وجود توقف تولید محصولات پراید از سال گذشته، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و قیمت آن

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی یکماه اخیر (از ابتدا تا انتهای خرداد ماه) دو خودرو پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ در بازار رشد ۴ میلیونی قیمت داشته اند.

اقتصاددان: با وجود توقف تولید محصولات پراید از سال گذشته، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و قیمت آن در بازار روند صعودی دارد. با این شرایط ارزیابی بازار خودرو نشان دهد آن است که قیمت پراید ۱۳۱ در آخرین روز خرداد ماه با رشد چهار میلیونی نسبت به ابتدای خرداد ماه در بازار به ۱۱۸میلیون رسید.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پراید ۱۱۱ نیز در مدت زمان مورد بررسی رشدی چهار میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن در به ۱۳۲ میلیون تومان رسید.

رسیدن قیمت پراید به ۱۳۲ میلیون در حالی است که در حال حاضر (تیبا صندوقدار) در بازار با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان در بازار عرضه می شود که ۳ میلیون ارزان تر از قیمت پراید ۱۱۱ است با این حال این خودرو همچنان طرفدارن خاص خود را دارد و این امر موجب رشد قیمت آن شده است. به گفته فعالان بازار خودرو توقف تولید پراید و کمبود مدل صفر این خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار شاهد رشد قیمت آن باشد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال ۱۴۰۰ نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل ۹۹ دسترسی داشته باشند.

افزایش 4 میلیونی قیمت پراید در نیمه بهار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....