تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 22:31
کد خبر : 108135

افزایش چراغ خاموش قیمت سکه

افزایش چراغ خاموش قیمت سکه

قیمت دلار امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در بازار آزاد ثبات را تجربه کرد اما در بازار رسمی نرخ دلار توافقی قد کشید و سکه بازان آرایش صعودی به خود گرفتند. اقتصاددان: بازار ارز تهران در سومین روز هفته شاهد رنج شدن قیمت دلار بود. بازیگران ارزی در بازارهای مجاور هم رمقی برای افت وخیز

قیمت دلار امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در بازار آزاد ثبات را تجربه کرد اما در بازار رسمی نرخ دلار توافقی قد کشید و سکه بازان آرایش صعودی به خود گرفتند.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در سومین روز هفته شاهد رنج شدن قیمت دلار بود. بازیگران ارزی در بازارهای مجاور هم رمقی برای افت وخیز چشمگیر نداشتند. نرخ دلار هرات امروز در مقایسه با روز قبل ثابت بود و سلیمانیه هم نوسان نزولی محدودی را ثبت کرد.

نرخ حواله درهم نیز امروز سرنوشتی مشابه قیمت دلار را تجربه کرد.

ثبات قیمت دلار در صرافی ملی

در بازار رسمی هم صرافی ملی شاهد ثبات قیمت دلار نسبت به روز قبل بود. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۴۴۷ تومان(سی هزار و چهارصد و چهل و هفت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۷۵۳ تومان (سی هزار و هفتصد و پنجاه و سه تومان) اعلام شد.

دلار توافقی قد کشید

قیمت دلار توافقی در ابتدای معاملات امروز ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود و در نیمه ظهر امروز نزدیک محدوده ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید. قیمت مذکور نسبت به روز یکشنبه ۱۱۴ تومان رشد را نشان می دهد.

هر برگ اسکناس آمریکایی در واپسین ساعات بازار توافقی به قیمت ۳۳ هزار و ۵۰۹ تومان به فروش رسید. دلار توافقی دیروز در محدوده ۳۳ هزار و ۲۷۶ تومان به کار خود پایان داده بود.

پیشروی نرخ دلار در بازار متشکل

امروز نرخ دلار در بازار متشکل ارزی هم مانند دلار توافقی بالا رفت. قیمت دلار متشکل عصر امروز ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود که در مقایسه با روز یکشنبه تقریبا ۴۰۰ تومان بالاتر بود.

تداوم ریزش قیمت اونس طلا 

قیمت اونس طلا امروز در محدوده ۱۷۴۰ دلار معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۱۱ دلار کاهش را نشان می دهد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۱هزار و ۸۰۰ تومان تومان کاهش یافت و بر روی ۱ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

افزایش قیمت سکه در تاریکی

سکه بازان هم در روزی که نرخ دلار ثابت بود و طلای جهانی عقبگرد را تجربه می کرد چراغ خاموش به سمت جلو حرکت کردند.

قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار امروز نسبت به دیروز ۵۰هزار تومان بالاتر بود. سکه امرور در محدوده ۱۶میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....