تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 11:59
کد خبر : 67070

افزایش سرانه مطالعه با خانواده و معلمین

افزایش سرانه مطالعه با خانواده و معلمین

خانواده و معلمین در افزایش سرانه مطالعه بیشترین تاثیر گذاری را دارند فرماندار البرز در جلسه انجمن کتابخانه ها شهرستان بیان کرد : مشارکت صاحبان صنایع در ترویج فرهنگ مطالعه ، کتابخوانی و گسترش فضای مطالعاتی بسیار مهم و تاثیر گذار است / بمنظور تشویق هر چه بیشتر جامعه به فواید کتابخوانی لازم است یک

خانواده و معلمین در افزایش سرانه مطالعه بیشترین تاثیر گذاری را دارند

فرماندار البرز در جلسه انجمن کتابخانه ها شهرستان بیان کرد : مشارکت صاحبان صنایع در ترویج فرهنگ مطالعه ، کتابخوانی و گسترش فضای مطالعاتی بسیار مهم و تاثیر گذار است / بمنظور تشویق هر چه بیشتر جامعه به فواید کتابخوانی لازم است یک باردیگر شعر یار مهربان را با تعمق بخوانیم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری البرز،” محمد نصیری ” فرماندار ورئیس انجمن کتابخانه های شهرستان در جلسه انجمن کتابخانه ها که با حضور محمد بیگی مدیر کل کتابخانه ها استان و در شرکت تک تاز موتور برگزار شد با اشاره به تاثیر گذاری و نقش صاحبان صنایع در ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان کرد :  خانواده و معلمین بیشترین تاثیر گذاری را در جلب دانش آموزان و فرزندان به کتابخوانی دارند اما در کنار آنها کلیه اقشار از جمله صاحبان فن نیز می توانند در این زمینه تاثیر بسزایی داشته باشند .

  وی همچنین  با تقدیر از رحمات مدیریت شرکت تک تاز موتور  در خصوص اهدا و تامین برخی کتب کتابخانه های شهرستان اظهار امیدواری کرد:  این گونه فعالیت ها از طرف صنایع ادامه داشته باشد زیرا انعکاس این فعالیت ها در رسانه ها باعث تشویق وترغیب سایر مدیران و صاحبان صنایع خواهد شد .

وی باشاره به درخشش شهرستان البرز در حوزه ورزش اظهار کرد :  که افزایش همکاری صنایع می تواند  از لحاظ فرهنگی هم  درخشش  شهرستان  در حوزه های فرهنگی را بدنبال داشته باشد .

نصیری در پایان بیان کرد :   مدیران شهرستان  در ساعات اداری یکساعت در  هفته  می توانند در  کتابخانه ها حضور یافته و مطالعه نمایند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....