تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 11:52
کد خبر : 72115

افزایش رتبه بندی معلمان از چه زمانی پرداخت می‌شود؟

افزایش رتبه بندی معلمان از چه زمانی پرداخت می‌شود؟

۲۴ آذر ماه امسال جزئیات لایحه رتبه‌بندی معلمان امروز در مجلس شورای اسلامی ایران به تصویب رسید. بر این اساس قرار است مابه‌التفاوت رتبه بندی معلمان به حساب فرهنگیان واریز شود. گروه‌هایی از معلمان که مشمول رتبه‌بندی نشده‌اند، از معلمان غیررسمی و حق‌التدریس گرفته تا بازنشستگان، خواستار توجه به وضعیت خود و رفع تبعیض شدند.

۲۴ آذر ماه امسال جزئیات لایحه رتبه‌بندی معلمان امروز در مجلس شورای اسلامی ایران به تصویب رسید. بر این اساس قرار است مابه‌التفاوت رتبه بندی معلمان به حساب فرهنگیان واریز شود.

گروه‌هایی از معلمان که مشمول رتبه‌بندی نشده‌اند، از معلمان غیررسمی و حق‌التدریس گرفته تا بازنشستگان، خواستار توجه به وضعیت خود و رفع تبعیض شدند. بازنشستگان فرهنگی می‌گویند باید همسان‌سازی نود درصدی با در نظر گرفتن مزایای رتبه‌بندی اجرایی شود تا حقی از بازنشستگان به خصوص آن‌هایی که در سال جاری یا سال قبل بازنشست شده‌اند، ضایع نشود.

در عین حال، خبر خوش برای معلمان رسمی شاغل، پرداخت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی از مهرماه سال جاری است؛ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفته است: آیین نامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان امور اداری و استخدامی در حال تهیه و تدوین است. ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح در شش ماهه دوم امسال اختصاص یافته است که از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست و مابه‌التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....