تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 21:55
کد خبر : 51119

افزایش تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان

افزایش تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان

یک مقام مسئول ضمن اشاره به افزایش تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان، گفت: تا اکنون از ۱۱۶ هزار واحد مسکن محرومان، ۶۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.  عزیزالله مهدیان، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نوسازی و بازسازی مسکن محرومان در روستا‌ها را از سال ۸۴ با پرداخت تسهیلات آغاز کرده‌ایم،

یک مقام مسئول ضمن اشاره به افزایش تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان، گفت: تا اکنون از ۱۱۶ هزار واحد مسکن محرومان، ۶۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

 عزیزالله مهدیان، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نوسازی و بازسازی مسکن محرومان در روستا‌ها را از سال ۸۴ با پرداخت تسهیلات آغاز کرده‌ایم، گفت: تسهیلاتی که به روستاییان برای نوسازی پرداخت می‌شود بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از هزینه ساخت مسکن را شامل می‌شود و متقاضیان هم باید ۵۰ تا ۳۰ درصد از هزینه ساخت را در قالب آورده خودشان پرداخت کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،   او ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته خانواده‌هایی که به شدت مستضعف هستند و خانه‌های به شدت آسیب‌پذیری دارند به دلیل مشکلات مالی و تامین نکردن آورده مورد نیاز نمی‌توانستند از این تسهیلات استفاده کنند؛ بنابراین در سال‌های گذشته برای بازسازی اقدامی نمی‌کردند .

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....