تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 14:38
کد خبر : 33933

اعلام قیمت شیرینی در روز مادر

اعلام قیمت شیرینی در روز مادر

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی گفت: محصولات قنادان و شیرینی پزها طبق نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه تهران ب، در خصوص فروش شیرینی در آستانه روز مادر اظهار کرد: وضعیت بازار قنادی‌ها و

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی گفت: محصولات قنادان و شیرینی پزها طبق نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه تهران ب، در خصوص فروش شیرینی در آستانه روز مادر اظهار کرد: وضعیت بازار قنادی‌ها و شیرین فروشان در روز مادر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) مساعد است و محصولات طبق نرخ مصوب فروخته می‌شوند.

او افزود: فروش شیرینی در حال حاضر نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شده و پیش‌بینی می‌شود تا آخر هفته نیز بیشتر شود.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه تهران بیان کرد: شیوع ویروس کرونا یک حسن خوب برای اصناف مختلف داشته که آن نیز به وجود آمدن امکان فروش و عرضه محصولات به صورت مجازی بوده است.

بهره‌مند ادامه داد: از سوی اتحادیه به واحد‌های صنفی درخواست داده‌ایم که برای واحد خود صفحه شخصی یا سایت راه اندازی کنند تا محصولات خود را در آن به مردم عرضه کنند تا از این طریق از حضور مردم در واحد صنفی جلوگیری شود.

هر کیلو شیرینی‌تر درجه یک ۶۰ هزار تومان

او در پایان تصریح کرد: هر کیلو شیرینی‌تر درجه یک ۶۰ هزار تومان، شیرینی زبان ۵۰ هزار تومان، شیرینی پاپیون ۵۰ هزار تومان و شیرینی دانمارکی ۳۹ هزار تومان در تمامی واحد‌های صنفی فروخته می‌شود.

اعلام قیمت شیرینی در روز مادر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....