تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 21:36
کد خبر : 53773

اعلام زمان پرداخت خسارت به مشترکان برق

اعلام زمان پرداخت خسارت به مشترکان برق

مدیرکل امور مشترکان توانیر گفت: مشترکان خسارت‌دیده می‌توانند با بارگذاری مدارک خسارت ناشی از سوختن وسایل برقی خود را دریافت کنند. نوسانات برق و جریان قطعی آن، باعث شده وسایل برقی برخی از مشترکان آسیب جدی ببیند. حالا عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر از پرداخت خسارت به مردم خبر داده است. به گزارش اقتصاددان به

مدیرکل امور مشترکان توانیر گفت: مشترکان خسارت‌دیده می‌توانند با بارگذاری مدارک خسارت ناشی از سوختن وسایل برقی خود را دریافت کنند.

نوسانات برق و جریان قطعی آن، باعث شده وسایل برقی برخی از مشترکان آسیب جدی ببیند. حالا عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر از پرداخت خسارت به مردم خبر داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  او اعلام کرده است: مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه مشترکان و یا نرم‌افزار برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل پرداخت خسارت عملیاتی شود.

اما مخاطبان از وجود برخی مشکلات در این باره می‌گویند که به نظر می‌رسد بی‌نتیجه بودن پیگیری‌ها، سابقه طولانی دارد.

یکی از مخاطبان گفته بود: «پارسال برج ۵ کولرخونه سوخت بعد از پیگیری مکرر و بازدید کارشناس و کلی دوندگی در سامانه ثبت شد ولی هنوز بعد از ۱۱ ماه پولی به حسابمون واریز نشد میگن زمان میبره و دیگه نمیدونم چند سال باید منتظر بمونم» این مشکل به حدی بغرنج شده بود که در هفته گذشته، هشتگ قطعی برق دو روز ترند توییتر بود.

مدیرکل امور مشترکان توانیر به همه مشترکان خسارت‌دیده این مژده را داده که تا پایان سال ۱۴۰۰، کلیه خسارات پرداخت می‌شود. او امروز توضیح داده است که در حال حاضر با بیمه هنوز توافق نامه‌ای منعقد نشده، ولی تا آخر شهریور ماه امسال تمامی خسارات ناشی نوسانات برق سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود.

سامانه bime.tavanir.org.ir و اپلیکیشن برق من، دو راه ارتباطی مشترکان با شرکت توانیر برای دریافت خسارات ناشی از قطعی برق است.

سامانه بیمه توانیر از سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده اما بسیاری از مشترکان از روند پیگیری دریافت خسارات در آن ناراضی‌اند و حتی هفته گذشته هم یک روز از کار افتاده بود و مسولان شرکت توانیر هم حاضر به پاسخ‌گویی در این باره نبودند.

البته عبدالامیر یاقوتی قبلا هم گفته بود که مشترکان خانگی با مراجعه به سامانه بیمه توانیر می‌توانند خسارت ناشی از خاموشی‌ها را طبق قرارداد منعقد شده دریافت کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....