تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 22:04
کد خبر : 365

اعلام جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین توسط صندوق احیاء

اعلام جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین توسط صندوق احیاء

صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه¬ترین دور از مزایده های خود بناهای تاریخی کاروانسرای مهر سبزوار استان خراسان رضوی و خانه بهروزی های قزوین را به مزایده گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صابتا، کاروانسرای مهر با هزینه مرمت سه میلیارد تومان ، مدت طراحی و مرمت ۲۴ ماه، مدت قرارداد ۲۱ سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ دوازده میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی­ها نیز با هزینه مرمت پانصد و چهل میلیون تومان به اضافه ششصد و شصت میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت ۳ ماه، مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ بیست میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

کلیه واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان از تاریخ نشر آگهی این مزایده ها که امروز و فردا در روزنامه ایران منتشر می شود، باید اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیاء به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء و شماره تلفن ۳۳۹۹۲۰۱۶-۰۲۱ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیاء و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کرده وحداکثر تا ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۱۵/۴/۹۸ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام نموده و رسید دریافت کنند .

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه ۱۶/۴/۹۸ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق احیاء به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء خواهد بود .

تاریخ گشایش پاکت “ج” روز یکشنبه مورخ ۲۳/۴/۹۸ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت chre.ir و یا آگهی صفحه ۱۰ امروز روزنامه ایران مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....