تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 13:54
کد خبر : 12920

اعضای باند سارقان ۱۰۰ میلیارد ریالی در تبریز دستگیر شدند

اعضای باند سارقان ۱۰۰ میلیارد ریالی در تبریز دستگیر شدند

به گزارش اقتصاددان: فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: اعضای یک باند سرقت و مال‌خر کالاهای ترانزیتی در شهر تبریز به دام افتاده و دستگیر شدند. سردار حسین عبدی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری، تعداد اعضای این باند را ۹ نفر اعلام و اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده از آنها ۱۰۰ میلیارد

به گزارش اقتصاددان: فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: اعضای یک باند سرقت و مال‌خر کالاهای ترانزیتی در شهر تبریز به دام افتاده و دستگیر شدند.

سردار حسین عبدی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری، تعداد اعضای این باند را ۹ نفر اعلام و اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده از آنها ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: در پی وصول ۴ فقره پرونده نیابتی از شهرهای بندرعباس و آذرشهر مبنی بر سرقت کالاهای ترانزیت شده متشکل از پسته، مغز بادام و لوله های مسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

سردار عبدی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سرقت، افزود : در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی، ۹ نفر از اعضای این باند را که شامل ۳ سارق و ۶  مال خر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت محموله های ترانزیت اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز معرفی شده و از آن طریق با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.  ع/ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....