تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 12:39
کد خبر : 24134

اعزام تجهیزات لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب

اعزام تجهیزات لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب

 تعدادی از ادوات و تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به منظور تقویت و پایداری امنیت مرزهای شمال غرب کشور، به این مناطق مرزی اعزام شد. بخشی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با استفاده از تعدادی از خودروهای ترابری و تانک بر تولید و بهینه شده توسط نیروی زمینی

 تعدادی از ادوات و تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به منظور تقویت و پایداری امنیت مرزهای شمال غرب کشور، به این مناطق مرزی اعزام شد.

بخشی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با استفاده از تعدادی از خودروهای ترابری و تانک بر تولید و بهینه شده توسط نیروی زمینی ارتش با حضور سرتیپ دوم علی پورمعاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی به مناطق مرزی شمالغرب اعزام شدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا ،  معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تأمین امنیت بیان کرد: خط قرمز نیروهای مسلح کشور، امنیت و آسایش ملت ایران است و نیروهای مسلح برای حفظ این دو مولفه مهم در هر مکان و در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ دوم حسن علیپور تاکید کرد: در این ماموریت سرعت عمل و کیفیت خودروهای ترابری سنگین این نیرو که در مراکز تحقیقاتی و بهینه‌سازی نیروی زمینی، تولید و نوسازی شده‌اند در اجرای ماموریت واگذاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....