تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 13:08
کد خبر : 22011

اعتراض شکات سکه ثامن به رای متهمین ردیف۲و۳پرونده

اعتراض شکات سکه ثامن به رای متهمین ردیف۲و۳پرونده

بعد از حدود ۲۵۴ روز از تشکیل دادگاه متهمین ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن، در نهایت امروز رای وزین متهمین ردیف دوم و سوم #سکهثامن توسط #قاضیقاسمی_ساغند صادر شده است. اقتصاددان: از منظر شکات پرونده، این رای در کمال بی عدالتی و برمبنای مدارا و نه اشد مجازات متهمین نگارش شده است و

بعد از حدود ۲۵۴ روز از تشکیل دادگاه متهمین ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن، در نهایت امروز رای وزین متهمین ردیف دوم و سوم #سکهثامن توسط #قاضیقاسمی_ساغند صادر شده است.

اقتصاددان: از منظر شکات پرونده، این رای در کمال بی عدالتی و برمبنای مدارا و نه اشد مجازات متهمین نگارش شده است و نمیتوان نهایت تعجب از این ساده انگاری در انشای رای را آنهم بعد از ۲۵۲ روز پنهان نگاه داشت.

آقای محسنی اژه ای تاکید داشته اند که کسانی که بعد از فساد از کشور متواری شده و با برخورد قهری به کشور
بازگردانده شوند مجازاتشان متفاوت از سایر مفسدین خواهد بود.

لذا بر این عقیده ایم که رای صادره نه به جهت کیفی، نه از لحاظ کمی و نه به لحاظ مدت زمانی که از شکات گرفته است بر مدار شعارهای مجموعه دستگاه قضایی و رییس محترم قوه که همانا برخورد بازدارنده و به تسریع با مجرمین اقتصادی بوده، نمیباشد.

اوج تحیر ما از رای قاضی قاسمی آنجاست که پایان را به سبک فیلمهای اصغر فرهادی باز گذاشته و فرموده است پرونده برای تحقیقات همچنان مفتوح است!!!

بدین جهت موکلین جناب دکتر رسول کوهپایه زاده ، در عین اینکه از همراهی جانانه و مقتدرانه شان با شکات نهایت سپاسگزاری را دارند، رسما و عاجزانه درخواست ارسال رسمی اعتراض به رای بدوی صادر شده توسط قاضی شعبه ۱۰۶۴ مجتمع ویژه اقتصادی را به دادگاه تجدیدنظر از جنابشان مینمایند.

جناب #قاضیمسعودیمقام اگر به تعبیر مسئولین حکم سردار شهید سلیمانی در عرصه ی مبارزه با فساد را دارند، به حق برایشان روشن است که سیستم نظام ما امکان طرح و پیاده سازی کلاهبرداری با این وسعت و دقت را به هیچ فرد مفردی نمیدهد.

اگر پرونده با صدها مالباخته ی فریب دولت خورده، و مظلوم واقع شده در دادسرایی که دو بازپرسش فاسد از آب در آمدند را به دادگاه ویژه ارجاع نمیدهید، ای کاش حداقل رای را در راستای خواسته ها و نیت های شوم بازپرسین برکنار شده و ایضا سرپرست برکنار شده ی دادسرا صادر نمیکردید، تا نهال امید در دلهای مردم خشکیده نشود.
مردمی که به شعار رییس تان که فرمودند برخورد با مفسدین و دزدان اعتماد و اعتقاد مردم متفاوت خواهد بود، باور داشتند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....