تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 21:15
کد خبر : 89549

اظهارات عجیب وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس

اظهارات عجیب وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد. یوسف نوری، وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن گرامی داشت یاد و ‌خاطره شهدای گرانقدر و ابراز همدردی با

وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن گرامی داشت یاد و ‌خاطره شهدای گرانقدر و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریزش ساختمان مترو پل شهر آبادان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از اعضای ستاد ملی کروناست، لذا ابتدای حضورم در وزارت آموزش‌ و پرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان

عضو کابینه دولت اظهار کرد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان از محل اعتبارات ستاد کرونا اختصاص یافته است که کمک زیادی برای حل این مشکل خواهد کرد.

او بیان کرد: ۲۰ درصد اعتبار دریافت شده از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها برای آموزش به دانش آموزان اختصاص می‌یابد.

عضو کابینه دولت در ادامه با اشاره به هزینه اختصاص‌ یافته در تهیه ماسک و آموزش برای دانش آموزان افزود: مبلغ صد و هشتاد میلیارد ریال جهت تهیه ماسک و هزار و پانصد میلیارد ریال برای آموزش دانش آموزان در دوران کرونا اختصاص یافت.

نوری در پایان گفت: امیدوارم با همکاری تمامی ادارات دولتی و تخصیص بخشی از مبلغ بودجه فرهنگی ادارات به آموزش دانش آموزان در تابستان و همکاری دانشجو معلمان و سایر دانشجویان، اقدامات مؤثری در جهت تربیت فرهنگی و آموزشی دانش آموزان انجام شود.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....