تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 16:02
کد خبر : 54389

استقلال و سناریوهای تکراری بحران آفرین

استقلال و سناریوهای تکراری بحران آفرین

ابوالفضل بابادی شوراب استقلال با چالش بزرگی در کمتر از دو هفته آینده در ارتباط با قرارداد اکثر بازیکنان اصلی خود روبروست. تقریبا قرارداد ۸ الی ۹ تا از بهترین بازیکنان استقلال، در پایان لیگ به اتمام می رسد و در تک بازی استقلال در آسیا با الهلال عربستان که مهم ترین بازی ما در

ابوالفضل بابادی شوراب

استقلال با چالش بزرگی در کمتر از دو هفته آینده در ارتباط با قرارداد اکثر بازیکنان اصلی خود روبروست.

تقریبا قرارداد ۸ الی ۹ تا از بهترین بازیکنان استقلال، در پایان لیگ به اتمام می رسد و در تک بازی استقلال در آسیا با الهلال عربستان که مهم ترین بازی ما در چندین سال گذشته می باشد، بدون بازیکنان اصلی، از پیش بازنده ایم.

این مسئله با درگیری های مدیریتی آقای مددی و شرکتِ های وب که بی شک هواداران استقلال این مسئله را از چشم وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر می بینند، مصادف شده.

البته هراس این وجود دارد که نتیجه این دعواهای مدیریتی، تکرار حوادث سه سال پیش استقلال که با کوچ دسته جمعی بازیکنان آن همراه بود را رقم بزند.

جهت یادآوری، این اتفاقات تداعی کننده آخرین روزهای حضور استراماچونی در ایران است که استقلال را به صدر جدول آورد و بایستی فراری داده می شد.

همچنین فینال جام حذفی پارسال را از یاد نبرده ایم که در دسترس ترین جام برای استقلال بود و با سناریوی آقای سعادتمند، علنا جام را از دستان هواداران استقلال خارج کرد.

اکنون نیز که فرهاد مجیدی در سومین حضور در قامت سرمربی گری استقلال، بهترین نتایج ممکن برای استقلال را رقم زده، دوباره، با به راه انداختن سناریوی های وب و گروکشی آقای مددی که خود را یک استقلالی اصیل می داند، در راستای اهداف از پیش تعیین شده، بدنبال آنند که استقلال را به حاشیه ببرند!

این وسط با تضعیف استقلال در بازیهای آسیایی، سلطانی فر و فرزند گرامشان به ریش ما می خندند و سهم استقلال، حذف از آسیا و سرخوردگی هوادار می شود.

از این اتفاقات در چند سال گذشته مدیریت سلطانی فر، این نتیجه را می توان گرفت که هرگاه استقلال به یک ثبات و انسجام تیمی و رقم زدن بردهای متوالی و خیره کننده می رسد، حتما یک سناریوی بحران آفرین برای استقلال به اجرا گذاشته می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....