تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 18:54
کد خبر : 67815

استقلال در پرونده دیاباته محکوم شد

استقلال در پرونده دیاباته محکوم شد

باشگاه استقلال در پرونده شکایت شیخ دیاباته محکوم شد و ۴۵ روز فرصت دارد تا ۱۷۵هزار دلار مطالبه وی را پرداخت کند. اقتصاددان: حکم نهایی شکایت شیخ دیاباته علیه استقلال صادر شد. باشگاه استقلال اعلام کرد: شکایت ۵۳۷ هزار دلاری شیخ دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش، با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه استقلال، در نهایت منجر به

باشگاه استقلال در پرونده شکایت شیخ دیاباته محکوم شد و ۴۵ روز فرصت دارد تا ۱۷۵هزار دلار مطالبه وی را پرداخت کند.

اقتصاددان: حکم نهایی شکایت شیخ دیاباته علیه استقلال صادر شد.

باشگاه استقلال اعلام کرد: شکایت ۵۳۷ هزار دلاری شیخ دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش، با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه استقلال، در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ ۱۷۵هزار دلار شد.

شیخ دیاباته در فصل اول حضور در استقلال عنوان آقای گل لیگ برتر را به خود اختصاص داد اما در فصل دوم بیشتر هفته ها مصدوم بود و برای استقلال بازی نکرد.

در ادامه اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: این اتفاق کم‌نظیر در شرایطی رخ داده که معاونت حقوقی باشگاه استقلال بدون استخدام وکیل بین‌المللی، طی دو مرحله از طریق لوایح دفاعیه مستدل و مستند به ادعای بازیکن نامبرده پاسخ داد و از حقوق باشگاه استقلال دفاع کرد که در نهایت کمیته وضعیت فیفا با پذیرش استدلال‌های باشگاه استقلال، این باشگاه را صرفا به مبلغ ۱۷۵هزار دلار محکوم کرد.

گفتنی است فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه استقلال ۴۵ روز فرصت داده است.

توضیح باشگاه استقلال درباره پرونده‌های دادگاه CAS

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص پرونده‌های این باشگاه در CAS توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، حامد افضلی، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص پرونده‌های این باشگاه در CAS توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

* جلسه استماع (hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف ۳ وکیل حضور داشت و از هر دو طرف افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود اما احتمال تعویق این تاریخ، زیاد است.

* این که می‌گویند در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد که باشگاه استقلال حق هرگونه شکایت را از خود سلب کرده، کذب محض است.

* مدارک و مستندات درباره پرونده پادوانی به CAS ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد یک جلسه رسیدگی آنلاین مانند جلسه موضوع استراماچونی برگزار خواهد شد که تاریخ آن هنوز اعلام نشده است. باشگاه در فیفا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار محکوم شده و آماده پرداخت بودیم که پادوانی قبول نکرد چون می‌خواست پرونده را به CAS ببرد.

* دلیل پادوانی برای درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی استقلال عنوان شده است. مستندات و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی وقت استقلال به CAS ارسال شده که نه تنها قصور پزشکی را رد می‌کند بلکه نشان دهنده ارائه خدمات سریع، هنگام حادثه و بعد از آن از سوی کادر پزشکی است.

* میلیچ هنوز شکایت نکرده و مسئولان باشگاه با نماینده ایشان در حال مذاکره هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....