تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 15:29
کد خبر : 88097

استقبال بی نظیر مردم از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودرو

استقبال بی نظیر مردم از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودرو

گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران دست پر آمده و محصولات جدید مردم را علاقمند به بازدید از غرفه این خودروساز کرد. اقتصاددان: با شروع به کار چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی از محصولات جدید خودروسازان کشور یکی پس از دیگری در حال انجام است. گروه بهمن یکی از خودروسازنی است که دست پر

گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران دست پر آمده و محصولات جدید مردم را علاقمند به بازدید از غرفه این خودروساز کرد.

اقتصاددان: با شروع به کار چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی از محصولات جدید خودروسازان کشور یکی پس از دیگری در حال انجام است. گروه بهمن یکی از خودروسازنی است که دست پر به این نمایشگاه آمده و شاهد معرفی چهار محصول جدید از این خودروساز بودیم. محصولاتی که مردم را علاقمند به بازدید از غرفه بهمن کرد و تقریبا شلوغ‌ترین غرفه این نمایشگاه به گروه بهمن اختصاص دارد.
ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ دو محصول جدید گروه بهمن هستند که مورد استقبال خیره کننده بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران قرار گرفته اند.

همچنین محصول اتوبوس city12 و کشنده ۵۵۰ گروه بهمن که برای ورود به ناوگان خودروهای تجاری باری و مسافربری کشور طراحی و تجهیز شده است نیز در غرفه گروه بهمن در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....