تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 20:37
کد خبر : 63591

از سر گیری آموزش مجازی، علت اصلی کندی سرعت اینترنت

از سر گیری آموزش مجازی، علت اصلی کندی سرعت اینترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات درباره علت کندی سرعت اینترنت شفافسازی کرد. چند روزی است که کاربران اینترنت در کشور دارند سرعت کند اینترنت را تجربه می‌کنند و همین موضوع اختلالاتی را برای زندگی‌ها به وجود آورده است، چون این روز‌ها و به ویژه در زندگی پساکرونایی، اینترنت برای گذران امور زندگی مردم نقش حیاتی پیدا کرده

رئیس سازمان تنظیم مقررات درباره علت کندی سرعت اینترنت شفافسازی کرد.

چند روزی است که کاربران اینترنت در کشور دارند سرعت کند اینترنت را تجربه می‌کنند و همین موضوع اختلالاتی را برای زندگی‌ها به وجود آورده است، چون این روز‌ها و به ویژه در زندگی پساکرونایی، اینترنت برای گذران امور زندگی مردم نقش حیاتی پیدا کرده است.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور در گفت و گویی آنلاین در شبکه خبر از اختلالات به وجود آمده گفت. هنگام صحبت جوشقانی با مجری گفت و گوی خبری، اینترنت به دلیل کندی، صحبت‌های وی را با اختلال مواجه کرد که همین امر هم حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

فلاح جوشقانی آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس و دانشگاه‌ها و از سر گیری آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان را دلیل اصلی کندی اینترنت معرفی کرد زیرا این امر باعث رشد ۳ تا ۵ درصدی ترافیک استفاده از اینترنت در هفته ابتدایی مهرماه شده است.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....