تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 19:49
کد خبر : 43758

ارزهای دیجیتال تغییر روند دادند!

ارزهای دیجیتال تغییر روند دادند!

 اصلاح رمزارزها تمام شده است؟ بعد از اصلاح سنگین رمزارزها و ریزش بیت‌کوین تا ۵۰ هزار دلار زور اصلاح گرفته شده است و بیت‌کوین در محدوده ۵۵ هزار دلار تثبیت شده است. بسیاری از رمزارزها به سقف تاریخی خود رسیده‌اند و این موضوع ریسک این بازار را بیشتر می‌کند. حالا سئوال بسیاری از فعالان این

 اصلاح رمزارزها تمام شده است؟

بعد از اصلاح سنگین رمزارزها و ریزش بیت‌کوین تا ۵۰ هزار دلار زور اصلاح گرفته شده است و بیت‌کوین در محدوده ۵۵ هزار دلار تثبیت شده است.

بسیاری از رمزارزها به سقف تاریخی خود رسیده‌اند و این موضوع ریسک این بازار را بیشتر می‌کند. حالا سئوال بسیاری از فعالان این است که اصلاح این بازار تمام شده است یا نه؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی  در رابطه با اصلاح بازار گفت: هنوز اصلاح بازار کریپتوکارنسی‌ها تمام نشده است و احتمالا مثبت شدن بازار تا تا سقف مقاومتی قبلی ادامه دارد. اما برای پیش‌بینی آینده و اینکه بفهمیم اصلاح بازار تمام شده یا نه باید ببینیم روند صعودی تا کجا و با چه قدرتی ادامه دارد؟

این کارشناس در ادامه گفت: در جریان اصلاح قیمتی بازار ارز بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد و اتریوم حدود ۸ درصد اصلاح کردند اما ارزی مانند بایننس‌کوین در جریان معاملات دو روز گذشته اصلاح خود را جبران کرد و رشر خوبی هم انجام داد.

این کارشناس در رابطه با بیت‌کوین گفت: محدوده ۶۰ هزار دلار یک مقاومت جدی برای بیت‌کوین است و باید ببینیم قدرت بازار برای شکست این مقاومت چقدر است. تا زمانی که بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار نرسد یعنی روند طولانی‌مدت این ارز صعود است.

این کارشناس در رابطه با دامیننش بیت‌کوین گفت: دامیننش بیت‌کوین در حال حاضر ۵۰ درصد بازار است و این موضوع اگر با رشد مارکت‌کپ سایر ارزها همراه باشد یعنی آلت‌کوین‌ها در حال رشد‌اند ولی اگر دامیننس بیت‌کوین کاهش پیدا کند و مارک‌کپ سایر ارزها رشد نکند یعنی پول از بازار خارج شده است.

نام‌آور در توصیه‌ای به فعالان بازار کریپتو گفت: فعالان این بازار باید برای خود حد ضرر تعیین کنند و در شرایطی که ریسک بازار بالا رفته است حد ضرر می‌تواند از زیان فعالان این بازار جلوگیری کند. حد ضرر می‌کند یک واحد پایین‌تر از محدوده حمایتی باشد.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....