تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 22:47
کد خبر : 58570

ارزش کل معاملات بورس از ۱۰هزار میلیارد تومان عبور کرد

ارزش کل معاملات بورس از ۱۰هزار میلیارد تومان عبور کرد

امروز معامله‌گرها ۲۶۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱۴درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز معامله شد. اقتصاددان؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۰هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «آریان»، «وبملت»، «غدام»

امروز معامله‌گرها ۲۶۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱۴درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز معامله شد.

اقتصاددان؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۰هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «آریان»، «وبملت»، «غدام» و «دی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۶۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری پارس آریان پس از معاملاتی به ارزش ۲۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کاشی صدف سرام استقلال آباده (کصدف) با افت ۱۸.۷درصدی و سهام تولی‌پرس (شتوی) با افت ۱۲.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۴۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۹۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۴درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز (سنیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۸.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۶نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش کل معاملات بورس از ۱۰هزار میلیارد تومان عبور کرد

ارزش کل معاملات بورس از ۱۰هزار میلیارد تومان عبور کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....