تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 13:19
کد خبر : 49595

ارایه ۷۷هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونا

ارایه ۷۷هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونا

معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به ارایه ۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به خانوارها و مشاغل در مقابل کرونا، گفت: مهلت ثبت‌‎نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، «محمد نهاوندیان» در نشست خبری درباره آخرین

معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به ارایه ۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به خانوارها و مشاغل در مقابل کرونا، گفت: مهلت ثبت‌‎نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، «محمد نهاوندیان» در نشست خبری درباره آخرین تصمیمات کارگروه اقتصادی برای حمایت از بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا، اظهارداشت: کارگروه اقتصادی بسته جامع حمایت‌های اقتصادی مالی، بانکی و بیمه‌ای در رابطه با مقررات در سال ۱۴۰۰ را طراحی کرده است.

وی اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که در سال ۹۹ داشتیم به سبب تبعات اقتصادی همه‌گیری کرونا برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده، تصمیماتی اتخاذ شد.

نهاوندیان افزود: سال گذشته در مجموع ۷۷ هزار میلیارد تومان به صورت مستقیم و به صورت تسهیلات به خانوارها پرداخت شد.

معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه در یک سال گذشته، عملکرد تصمیمات حمایتی کرونا در حوزه‌های مختلف، متفاوت بود، افزود: براساس ارزیابی که در دو ماه گذشته از میزان تحقق برنامه‌های اجرایی داشتیم، کارگروه اقتصادی کرونا یک بسته جامع حمایت‌های اقتصادی کرونا را برای ۱۴۰۰ تصویب کرد.

وی اضافه کرد: حمایت‌های اقتصادی ما در حوزه‌های مالی، بانکی و بیمه‌ای و در رابطه با مقررات است و این تصمیمات به صورت مفصل در سایت کارگروه اقتصادی coronomy.ir در دسترس عموم، است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....