تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 21:02
کد خبر : 108244

​ادعای جدید زاکانی درباره انتشار گاز متان در تهران

​ادعای جدید زاکانی درباره انتشار گاز متان در تهران

شهردار تهران ادعای ناسا درباره وجود گاز متان در تهران را یک مواجهه سیاسی دانست. اقتصاددان: علیرضا زاکانی، درباره انتشار یک منبع گاز متان در ایران و واکنش وی به این خبر گفت: تاکید کردم، از اساس باید صحت و سقم این مسئله را بررسی کنیم و اساسا این نوع مواجهه را سیاسی می‌دانیم. شهردار

شهردار تهران ادعای ناسا درباره وجود گاز متان در تهران را یک مواجهه سیاسی دانست.

اقتصاددان: علیرضا زاکانی، درباره انتشار یک منبع گاز متان در ایران و واکنش وی به این خبر گفت: تاکید کردم، از اساس باید صحت و سقم این مسئله را بررسی کنیم و اساسا این نوع مواجهه را سیاسی می‌دانیم.

شهردار تهران با بیان این‌که این مواجهه بیشتر برای التهاب‌آفرینی است، ادامه داد: لذا مجموعه خدمات شهری ما با دانشگاه تهران یک تفاهم‌نامه‌ای را انجام دادند که دانشگاه تهران این موضوع را بررسی کند و مسئله را به ما بگوید.

وی درباره این‌که چرا طرح چنین موضوعی را از سوی ناسا سیاسی می‌داند، عنوان کرد: این ادعا، ادعای عجیب و غریبی است و در این شرایط تلقی به این است که تشویش اذهان می‌کنند، لذا ما هیچ راهی نداریم اگر چنین نکته‌ای به ما رسید، عقل حکم می‌کند که رسیدگی کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول رسیدگی هستیم، نتیجه‌اش را که یک نهاد دانشگاهی رسیدگی می‌کند، انشاالله اعلام می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....