تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 19:48
کد خبر : 6750

ادارات تعطیل نمی‌شود

ادارات تعطیل نمی‌شود

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور هم در هیئت دولت اشاره کرد که کما فی‌السابق بنا بر تعطیلی نیست. محسنی بندپی در خصوص تعطیلی احتمالی ادارات تهران در پی شیوع کرونا افزود: ظرفیت‌ها و تدابیر دیده شده در بخشنامه

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور هم در هیئت دولت اشاره کرد که کما فی‌السابق بنا بر تعطیلی نیست.

محسنی بندپی در خصوص تعطیلی احتمالی ادارات تهران در پی شیوع کرونا افزود: ظرفیت‌ها و تدابیر دیده شده در بخشنامه ستاد مقابله با کرونا اندیشیده شده است که طبق آن ۱۵ گروه شامل افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران دارای وضعیت ویژه یا کسانی که امکان دورکاری دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

استاندار تهران بیان داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها بار حضور افراد را در سازمان‌های دولتی به حداقل می‌رسانیم و از طرفی هم مشکلاتی هم برای کسانی که پیگیر کارهای خودشان هستند ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: اکنون همه آماده هستیم و اولویت‌های خاصی هم قائل شده ایم تا بتوانیم پشتیبانی همه جانبه‌ای را از مدافعان خط سلامت داشته باشیم تا احساس تنهایی نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....