تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 20:49
کد خبر : 99830

اختصاص قسمت ویژه به شرکت های خدمات زیست محیطی در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین

اختصاص قسمت ویژه به شرکت های خدمات زیست محیطی در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین

در نمایشگاه امسال برای اولین بار قسمت ویژه به شرکت های خدمات زیست محیطی به منظور نمایش فناوری های نوین برای حفاظت از محیط و سناریوهای نوین به کارگیری این فناوری ها، اختصاص یافته است. بسیاری شرکت ها که در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر چین قرار دارند، با فناوری ها و چگونگی به کارگیری فناوری

در نمایشگاه امسال برای اولین بار قسمت ویژه به شرکت های خدمات زیست محیطی به منظور نمایش فناوری های نوین برای حفاظت از محیط و سناریوهای نوین به کارگیری این فناوری ها، اختصاص یافته است.

بسیاری شرکت ها که در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر چین قرار دارند، با فناوری ها و چگونگی به کارگیری فناوری خود در این قسمت از نمایشگاه دارنده غرفه هستند.

شرکت ترینا سولار که از جمله بهترین ارایه کنندگان راه حل مدیریت هوشمند فوتوولتائیک محسوب می شود، با برنامه های کاربردی نوین خود که به کاربران در داخل و خارج از کشور ارایه داده شده است، در این نمایشگاه شرکت دارد. یکی از مسوولان این شرکت در محل نمایشگاه به سی سی تی وی (CCTV)گفت که امیدوار است در این نمایشگاه شرکای بیشتری بیابد و بتواند همکاری های خود را تقویت بخشد.

شرکت «لینگ جین» زیر مجموعه شرکت گروهی «انرژی پکن» نیز با پلتفرم مدیریت داده های تجهیزات مصرف کننده انرژی و داده های انتشار کربن، در قسمت ویژه شرکت های خدمات زیست محیطی نمایشگاه دارنده غرفه است. این پلتفرم با اتکا به اتصال به شبکه اینترنت اشیاء قادر است تا داده های تجهیزات مصرف کننده انرژی و داده های انتشار کربن آن را جمع آوری و بر این اساس، راه حلی دیجیتال برای کاهش انتشار کربن تجهیزات به منظور تحقق «کربن صفر» بیابد.

در قسمت ویژه شرکت های خدمات زیست محیطی نمایشگاه نیز این امکان فراهم است که غرفه داران و خریداران به دو روش آنلاین و آفلاین درارتباط باشند.

انتظار می رود نمایشگاه امسال تجارت خدمات چین به دلیل وجود این بخش جدید، به تحقق اهداف معین چین برای کربن خنثی و اوج رساندن انتشار کربن، کمک زیادی کند.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....