تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 14:15
کد خبر : 58121

احمد مسعود، پیرو مکتب امام حسین(ع)

احمد مسعود، پیرو مکتب امام حسین(ع)

این روزها افرادی از کشورهای مختلف، احمد مسعود و مجاهدان دلیر پنجشیر را مورد خطاب می دهند، که افغانستان صلح می خواهد و بیش از این خون مسلمان نباید ریخته شود! پرسش این است آیا طالبانی ها مسلمانند؟ فرقه‌ای که با دستور اربابان صهیونیستی اش، به نام دین، خون مسلمان می ریزد، چگونه می تواند

این روزها افرادی از کشورهای مختلف، احمد مسعود و مجاهدان دلیر پنجشیر را مورد خطاب می دهند، که افغانستان صلح می خواهد و بیش از این خون مسلمان نباید ریخته شود!

پرسش این است آیا طالبانی ها مسلمانند؟

فرقه‌ای که با دستور اربابان صهیونیستی اش، به نام دین، خون مسلمان می ریزد، چگونه می تواند مسلمان محسوب شود؟(سهیل شاهین سخنگوی طالبان با خبرنگارِ خبرگزاری معروف اسرائیلی مصاحبه می کند)

فرقه ای که با حمایت آمریکای جنایتکار بر کابل و افغانستان سیطره یافته و خون مسلمان می ریزد، چگونه می تواند مسلمان باشد و ما از خون کدام مسلمان سخن می گوییم؟

چرا آن روز که نویسندگان و روشنفکران مسلمان افغان توسط گروه طالبان و شاخه امنیتی آن(طیف حقانی) شهید شدند، سخن از خون مسلمان نگفتید؟

چرا آنوقت موافق صلح طلبی نبودید؟

چرا آن روز که شهید فرشته کوهستانی این زن محجبه دلاور مسلمان که مرامی زینبی داشت و اسلام رحمانی را در برابر غربگراها و افراط گرایان مذهبی، به یک گفتمان تبدیل کرد و توسط کوردلان طالبانی، به شهادت رسید، سخن از خون مسلمان و صلح طلبی بر زبان نیاوردید ای ریاکاران عالم؟(نگارنده همان زمان یادداشتی با عنوان “خراسانی زنی که تنها یک لشکر بود” در پاسداست خواهر شهید و مجاهد راه اسلام، مطلبی نگارش نمود)

امروز به احمد مسعود که جانشین راستین شیرِ مجاهد احمد شاه مسعود بزرگ است، تهمت می زنند، اما نمی دانند که احمد مسعود پیرو مکتب امام حسین(ع) است و برای آزادی، امنیت و عدالت مسلمانان افغان تلاش می‌کند.

بی تردید آنها که امروز احمد مسعود و یاران پنجشیری و دلاوران افغانی همرزمش را نکوهش می کنند، دیروز قیام امام حسین(ع) در کربلا را که برای آزادی و حقیقت بشری در برابر یزیدیان زمان خود ایستاد، نکوهش می کنند! چون فهمی از آرمان جهانی امام حسین ندارند.

امروز احمد مسعود پیرو مکتب امام حسین(ع) در برابر یزیدیان عصر خود، این گروه جنایتکارِ طالبان که زنان را می کشد و شلاق می زند، دختران نوجوان را به بردگی می برد، هویت فرهنگی و دینی شیعیان افغانستان را منکر می شود، بخاطر قومیت شهروندان افغانستانی، با آنها بی رحمانه برخورد می کند و مهم تر از همه، آزادی ملت افغان را به نابودی می کشاند، مقاومت دومی را تشکیل داده است!

احمد مسعود نه خون مسلمان می ریزد و نه تفرقه انگیزی می کند، او تنها پیرو مکتب راستین امام حسین(ع) است، مکتبی که به ما می گوید برای دفاع از مستضعفان، فقرا، درماندگان و بیچارگان و برای عدالت، بپاخیز و جان خود را فدا کن، تا حقیقت اسلام توسط یزیدیان در هر برهه ای تحریف نشود.

ما چگونه می توانیم مدعی پیروی از حسین(ع)باشیم اما مرام مان حسینی نباشد؟

امروز عاشورای دیگری در پنجشیر، کربلای افغانستان در حال رخ دادن است، کاش اگر نمی توانیم حسینی باشیم، زینبی باشیم، صدای مظلومیت مردم افغانستان باشیم و به بهانه واقعیت ها، آرمان های حسینی مان را ذبح نکنیم.

کاش امروز که برخی به بهانه دفاع از طالبان، دغدغه مند خون مسلمان شده اند، برای مسلمانان اویغور، برای مسلمانان چچن و برای تمامی مسلمانان جهان دلسوز می بودند، کاش امروز به بهانه مسلمانی، مسلمان کشی فرقه طالبان که نوکر آمریکاست را تطهیر نکنیم!

احمد مسعود عزیز، امروز ملت امام حسینی ایران، چشم انداز پیروزی ها و دلاوری های تو و تمامی مجاهدان اسلام رحمانی هستند. خدا یار و نگهدارت قهرمان.

ابوالفضل بابادی شوراب/ایرانی مسلمان شیعه دری زبان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....