تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 16:02
کد خبر : 102827

احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت لایت کوین

احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد که این ریزش از افزایش ترس در بازار و نگرانی سرمایه گذاران از ریزش های سنگین بازار رمزارزها ناشی می شود. توکن LTC روز چهارشنبه به پایین ترین سطح ماهانه خود یعنی ۵۱.۸ دلار سقوط کرد که حدود ۲۳ درصد کمتر از بالاترین سطح

قیمت لایت کوین در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد که این ریزش از افزایش ترس در بازار و نگرانی سرمایه گذاران از ریزش های سنگین بازار رمزارزها ناشی می شود.

توکن LTC روز چهارشنبه به پایین ترین سطح ماهانه خود یعنی ۵۱.۸ دلار سقوط کرد که حدود ۲۳ درصد کمتر از بالاترین سطح این ماه است. ارزش بازار این رمزارز نیز به حدود ۲.۷ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به بیست و دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است. ارزش لایت کوین همچنین بیش از ۸۷ درصد از بالاترین سطح امسال سقوط کرده است.

 

پیش بینی قیمت لایت کوین

 

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  نمودار هفتگی نشان می دهد که قیمت لایت کوین طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. فشار فروش این ارز زمانی ادامه یافت که لایت کوین در محدوده ۳۰۰ دلار، الگوی دو قله را تشکیل داد. قیمت توکن LTC سپس ریزش خود را آغاز کرده و اکنون به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است.

به نظر می رسد لایت کوین در حال شکل دهی یک الگوی پرچم نزولی است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این ارز یک شکست نزولی را پیش روی خود داشته باشد و فروشندگان نقطه حمایت کلیدی بعدی را روی ۲۲.۴۶ دلار هدف قرار دهند که حدود ۵۷ درصد کمتر از سطح فعلی است. این حمایت، یک سطح مرجع مهم محسوب می شود؛ چراکه پایین ترین نقطه قیمت در دسامبر ۲۰۲۰ بوده و باید در نظر داشت که حد ضرر برای این معامله ۷۰ دلار است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....