تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 17:13
کد خبر : 75052

اجرای زنده بزرگترین نقاشی سیاه قلم به صورت گروهی

اجرای زنده بزرگترین نقاشی سیاه قلم به صورت گروهی

گروه هنری آنتارس به سرپرستی ومدیریت خانم زینب فراهانی از آبان‌ماه تا یکم بهمن ۱۴۰۰ درتلاش است که یک پرفورمنس هنری توسط ۲۰ هنرمند با تکنیک سیاه قلم برای اولین بار در کشور ، با همکاری مجتمع ایرانمال در تهران رقم بزند که به یاری خدا این مهم با موفقیت در حال برگزاریست ودر مدت

گروه هنری آنتارس به سرپرستی ومدیریت خانم زینب فراهانی از آبان‌ماه تا یکم بهمن ۱۴۰۰ درتلاش است که یک پرفورمنس هنری توسط ۲۰ هنرمند با تکنیک سیاه قلم برای اولین بار در کشور ، با همکاری مجتمع ایرانمال در تهران رقم بزند که به یاری خدا این مهم با موفقیت در حال برگزاریست ودر مدت اجرای زنده این اثرتوسط هنرمندان ،فرهیختگان ، اساتید، مسئولین وهنردوستان زیادی موردبازدید و استقبال قرارگرفت.

IMG 20220120 WA0039 اقتصاددان نوشته

IMG 20211207 WA0032 اقتصاددان نوشته

گروه هنری آنتارس در طول دو سال گذشته ده نمایشگاه در داخل و‌ خارج از کشور برگزار نموده است که می توان به نمایشگاه مترو تهران ؛ نمایشگاه اداره ارشاد اسلامی ؛ نمایشگاه باغ موزه دفاع مقدس؛ نمایشگاهی در کشور عراق اشاره نمود که در رزومه ی نمایشگاهی گروه هنری آنتارس وجود دارد و تا به امروز تمام این امور؛ توسط‌ هزینه شخصی از مرحله ایده پردازی تا اجرا رقم خورده و وابسته به هیچ ارگان دولتی، سازمان و انجمنی نبوده‌ است.
.
IMG 20220120 WA0038 اقتصاددان نوشته

در حال حاضر تیم هنری آنتارس ۴۳ عضو فعال دارد که در هر نمایشگاه بخشی از این عزیزان هنرمندبا اینجانب همکاری می نمایند و من به تک تک این دوستان افتخار می نمایم.
.
برای اجرای این پرفورمنس بزرگ ورکورد هنری که برای اولین بار؛ بصورت کار گروهی توسط ۲۰ هنرمند مجرب در ایران مال در حال برگزاری است؛ ودراین راه سختی‌های زیادی کشیده اند. هر یک از هنرمندان از راه های دور در این پرفورمنس ملی حضور بهم رساندند. از شهرهای سمنان، قزوین، اسلام شهر، هشتگرد؛ کرج و تهران و توانستیم با همکاری هم این مهم را رقم بزنیم .

IMG 20220120 WA0033 اقتصاددان نوشته

لذا ارزش هنری این اثر بسیار زیاد است چرا که دسترنج تعداد زیادی از هنرمندانی است که از گوشه گوشه ایران عزیزمان بر این تابلو نقش زده اندواین رکورد نقاشی سیاه قلم را رقم زده اند.
انشاالله تصمیم براین دارم که به یاری خدا ودوستان همراه بتوانم آثار ارزشمندی را درکشور عزیزم ایران خلق نمایم.
اثر نقاشی سیاه قلم ایرانمال به ابعاد ۱/۵ در ۲۰ متر که در آن بخشهای مختلفی از مجموع ایرانمال به تصویر کشیده می شود .این اثر هنری توسط گروه هنری آنتارس به مدیریت وسرپرستی خانم زینب فراهانی وبا همکاری هنرمندان نقاشی سیاه قلم به نام های :

۱- زینب مختارپور
۲- فرشته احمدی
۳- ژاله بیرنگ
۴- مهسا قنبرپور
۵- منصوره حیدری
۶- فاطمه تبریزی
۷- سارا احدی
۸- ‌کیمیا اخوندی
۹- زهرا کیان
۱۰- المیرا امینی
۱۱- دنیا امامی
۱۲- زینب اناری
۱۳- اعظم معصومی
۱۴- شهرزاد زندی
۱۵- فاطمه حسن زاده
۱۶- الهه نبوی
۱۷- سمیرا بایرامی
۱۸- زهرا سلیمی
۱۹- زهرا پروانه
۲۰- اقای شاه وردی
۲۱- ناهید بهروزی
۲۲- زینب فراهانی
۲۳- منصوره خدمتی
در حال اجراست علاقمندان به هنر میتوانند تا یکم بهمن ماه جهت بازدید از خلق این اثر هنری به مجتمع ایرانمال در G1 باغ ماهان مراجعه نمایند وانشاالله بعد از اتمام این اثر در فضای ایرانمال نصب وبه یادگار خواهد ماند
مجموعه هنری آنتارس آمادگی همکاری با تمام موسسات ، شرکتها ، مجتمع ها ، گالریها و…..را دارد جهت هماهنگی میتوانید با شماره همراه ۰۹۱۲۸۰۴۹۲۱۹ آقای لبافی تماس حاصل فرمائید.
IMG 20220120 WA0032 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....