تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 19:02
کد خبر : 85144

اتریوم از بیت کوین عقب ماند

اتریوم از بیت کوین عقب ماند

بیت کوین با بازگشت به کانال ۴۱۰۰۰ دلار، تا حدودی نگرانی سرمایه گذاران را رفع کرد. اتریوم هم وارد کانال ۳۱۰۰ دلار شده است. اقتصاددان: امروز بیت کوین با افزایش قیمت بیش از دو درصدی وارد کانال ۴۱۰۰۰ دلار شده و در حدود قیمت ۴۱۷۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به

بیت کوین با بازگشت به کانال ۴۱۰۰۰ دلار، تا حدودی نگرانی سرمایه گذاران را رفع کرد. اتریوم هم وارد کانال ۳۱۰۰ دلار شده است.

اقتصاددان: امروز بیت کوین با افزایش قیمت بیش از دو درصدی وارد کانال ۴۱۰۰۰ دلار شده و در حدود قیمت ۴۱۷۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به مثبت ۴ درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۹۰ میلیارد دلار است.

تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که بیت کوین برای ایجاد یک روند صعودی جدید باید مقاومت ۴۲۵۰۰ دلار را بشکند که در این صورت خریداران قدرتمندتری وارد بازار خواهند شد.

از طرفی میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای بیت کوین در حال نزدیک شدن به قیمت این ارز دیجیتال است که این میانگین همیشه به عنوان یک حمایت مستحکم عمل کرده و قیمت در برخورد با آن به سمت بالا جهش می کند.

اتریوم از بیت کوین عقب ماند

اتریوم هم امروز مثبت است و البته رشد آن کمی کوچک تر از رشد بیت کوین است. ارز دوم بازار با رشد حدود دو درصدی، در حدود قیمت ۳۱۱۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۷۳ میلیارد دلار است.

اتریوم در مقیاس هفتگی حدود ۲٫۵ درصد رشد کرده که رشد هفتگی آن هم مانند رشد روزانه، کوچک تر از رشد بیت کوین بوده است.

جهش ۳۹ درصدی ApeCoin

آلت کوین ها هم امروز دسته جمعی مثبت هستند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، به جز ریپل که افتی بسیار جزئی و در حدود ۶ صدم درصد داشته، مابقی نمادها مثبت هستند.

اما در میان مثبت ها وضعیت ApeCoin از همه بهتر است چراکه تنها در یک شبانه روز ۳۹ درصد رشد کرده است. Aave هم رشد ۱۱ درصدی داشته و سندباکس و سولانا هم نمادهایی هستند که رشد ۷ درصدی را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی هم ApeCoin با رشد ۴۲ درصدی بهترین وضعیت را در میان تمام نمادهای فهرست ۵۰ ارز برتر بازار دارد. تورچین با رشد ۱۶ درصدی و EOS با رشد ۱۵ درصدی در رده های بعدی هستند.

در نمای کلی بازار و در میان ۱۸۹۸۶ نمادی که وبسایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، بیشترین رشد مربوط به Nurse Cat است که بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرده. IDEAS نیز با رشد ۳۰۰ درصدی در رده بعدی است. در میان نمادهای منفی هم SafeDogecoin با افت ۹۹ درصدی فاصله زیادی تا صفر شدن قیمت خود ندارد.

دامیننس بیت کوین به کمتر از ۴۱ درصد رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۲ درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد ۱٫۹۳ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۴ درصد کاهش داشته و عدد ۸۵ میلیارد دلار را نشان می دهد.

معاملات دیفای بیش از ۱۲ میلیارد دلار بوده و ۷۱ میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

امروز دامیننس بیت کوین که شاخصی برای مقایسه ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال است به کمتر از ۴۱ درصد رسید و البته قابل ذکر است که نسبت به روز گذشته کاهشی بسیار جزئی داشته اما در هر صورت دامیننس به عدد ۴۰٫۹۶ درصد رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....