تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 21:39
کد خبر : 64233

ابهامات لایحه رتبه بندی معلمان برطرف شد

ابهامات لایحه رتبه بندی معلمان برطرف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند. به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، رضا حاجی پور سخنگوی آموزش و

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، رضا حاجی پور سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز (چهارشنبه) این کمیسیون با اشاره به ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان از صحن علنی مجلس به کمیسیون آموزش اظهار داشت: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مدنظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....