تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 6:16
کد خبر : 51018

آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستانی پر از سادگی و مهر!

آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستانی پر از سادگی و مهر!

امروز عصر در آخرین روز ماه خرداد که به ضرب و زور نام بهار را یدک می‌کشد، برای شرکت در آیین آغاز فعالیت اجرایی بیمارستان ملاثانی که به همت دفتر مرجع عالیقدر شیعیان، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی ساخته می‌شود؛ به ملاثانی رفتیم. در این آیین ساده و باشکوه و مملو از صفا و

امروز عصر در آخرین روز ماه خرداد که به ضرب و زور نام بهار را یدک می‌کشد، برای شرکت در آیین آغاز فعالیت اجرایی بیمارستان ملاثانی که به همت دفتر مرجع عالیقدر شیعیان، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی ساخته می‌شود؛ به ملاثانی رفتیم.

در این آیین ساده و باشکوه و مملو از صفا و مهر و ایمان، بسیاری از شخصیت‌های روحانی، اجرایی و نظامی و انتظامی و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و با حضور حجج اسلام روحانی و لطفی نمایندگان دفتر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی برگزار گردید. در چهره‌های مردم عزیز و دوست داشتنی ملاثانی برق شادی و شعف هویدا بود. این پروژه برای اهالی ملاثانی عادی نیست. این طرح عمرانی برای آن‌ها فقط یک امکان نیست. چراکه این بیمارستان با اجازه و تدبیر مرجع عالیقدر و تاریخ‌ساز دوران معاصر، آن انسان ساده‌زیست ساکن خانه‌ی‌ اجاره‌ای خشت و گلی ۷۰ متری کوچه‌ی باریک از شارع الرسول و همسایه حرم مطهر امیرمومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام ساخته می‌شود. مردم ملاثانی نیک می‌دانند این بیمارستان که بنابه قول معاون وزیر بهداشت یک بیمارستان استاندارد و دارای بخش‌های مختلف است و از معدود پروژه‌هایی است که بعد از آغاز عملیات اجرایی، کلنگ آن به زمین زده می‌شود. دارای اهمیت ویژه‌ای است. امام جمعه ملاثانی در سخنرانی خود تاکید کرد صفر تا صد این بیمارستان از محل وجوهات شرعی دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی ساخته می‌شود.

 امروز الگویی از تعامل و همکاری و خدمت صادقانه به مردم دیدم. وزارت بهداشت، استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، امام جمعه، بسیج و خیرین و از همه مهمتر مردم عزیز و بزرگ ملاثانی همه با هم یک خدمت مهم را ایجاد کردند، یک امید را آفریدند. ایکاش این الگوی سازنده و صداقتی که در آن پیداست، ادامه یابد و مردم را به مشارکت و اعتماد و انسجام راهنما شود. الهی آمین.

اهواز – لفته منصوری
روز دوشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰    

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....