تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 16:20
کد خبر : 97476

آینده خوب برای ارزهای دیجیتالی؟

آینده خوب برای ارزهای دیجیتالی؟

گزارش نرخ تورم آمریکا به خوش‌بینی‌ در بازارهای جهانی دامن زده است. اقتصاددان: دیروز قیمت طلا و نقره تحت تاثیر فشار ناشی از افزایش ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران در اواخر این هفته کمی پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بود.پس از انتشار آمارهای تورمی آمریکا که بهتر از پیش‌بینی ها بود، بازارهای پرریسک با سیگنال

گزارش نرخ تورم آمریکا به خوش‌بینی‌ در بازارهای جهانی دامن زده است.

اقتصاددان: دیروز قیمت طلا و نقره تحت تاثیر فشار ناشی از افزایش ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران در اواخر این هفته کمی پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بود.پس از انتشار آمارهای تورمی آمریکا که بهتر از پیش‌بینی ها بود، بازارهای پرریسک با سیگنال مثبتی مواجه شدند. طلا در ماه اکتبر با ۹٫۱۰ دلار کاهش به ۱۷۹۴٫۱۰ دلار رسید. معاملات آتی نقره در سپتامبر آخرین بار ۰٫۴۳۷ دلار کاهش یافت و به ۲۰٫۳۰ دلار در هر اونس رسید.

 آینده خوب برای ارزهای دیجیتالی؟

آینده خوب برای بیت کوین

دیروز سرمایه‌گذاران خوش‌بین‌تر به نظر رسیدند، زیرا بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) هر دو بالاتر از پیش‌بینی‌ها معامله شدند، و پس از کاهش نرخ تورم این هفته در آمریکا، نگرانی‌ها از افزایش شدیدتر نرخ سود از سوی فدرال رزرو را کاهش داد.

کریگ ارلام، تحلیلگر Oanda در یادداشتی ایمیلی تاکید کرد: «گزارش تورم [آمریکا] به خوش‌بینی‌های آشکار در بازارها دامن زد و می‌تواند چشم‌انداز سرمایه گذاران را برای بقیه تابستان تعیین کند.»

 آینده خوب برای ارزهای دیجیتالی؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....