تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 22:34
کد خبر : 46500

آیا ما مردم افراط و تفریط هستیم؟

آیا ما مردم افراط و تفریط هستیم؟

دیروز در کابل در مقابل یک مدرسه دخترانه، بمبی منفجر شد و ۶۰ دختر بی‌گناه کشته و ۱۵۰ دختر دیگر مجروح شدند به نحوی که برخی از آنها تا آخر عمر دیگر روی خوش زندگی حتی فقیرانه را نخواهند دید. دختران ۱۲ تا ۱۴ ساله. اقتصاددان: امروز برخی از آنها را در گورستانی دفن کردند.

دیروز در کابل در مقابل یک مدرسه دخترانه، بمبی منفجر شد و ۶۰ دختر بی‌گناه کشته و ۱۵۰ دختر دیگر مجروح شدند به نحوی که برخی از آنها تا آخر عمر دیگر روی خوش زندگی حتی فقیرانه را نخواهند دید. دختران ۱۲ تا ۱۴ ساله.

اقتصاددان: امروز برخی از آنها را در گورستانی دفن کردند. از یکی از این دختران مظلوم فقط یک دفتر باقی مانده است و حتی جسدش هم شناسایی نشده است.
برای هر پدر و مادر دارای فرزند یا هر خواهر و برادری که خواهری به این سن و سال داشته باشند ، قابل تصور است که این مصیبت، چقدر سنگین است.
خدایا به خانواده این کودکان معصوم صبر بده.

اما آن چه که درد آورتر است سکوت و بی تفاوتی در شبکه های اجتماعی است. امان از یک تسلیت. یک اشاره ای، یک محکوم کردنی، حمایتی، سر سلامتی، چیزی.
این‌ها هم زبان ما ایرانیان و همسایه ما هستند. این‌ها کودکان معصوم و نوجوانان آینده پارسی زبان هستند.

در سالهای اخیر چندین انفجار تروریستی در اروپا بوقوع پیوست و عده ای در ایران و در مناطقی خاص شبانه دور هم جمع شدند و شمعی روشن کردند و با کشته شدگان چشم آبی بلوند همدردی کردند ولی امروز هیچ ردپایی از آنان نمی بینیم ، حتی هیچ بیانیه ای از احزاب اصلاح طلب و ارزشی های اصولگرا در محکومیت این جنایت هول انگیز و جانفرسا ندیدیم و همچنان در حال عملیات حمله و دفاع به وزیر خارجه و پاتک زدن ودتخریب کاندیداهای رقیب هستیم .
متأسفانه افراط و تفریط در برخی از ما ایرانی ها نهادینه شده است .

روح سپهبد شهیدمان شاد باشد که ما را در غفلت امنیت موجود ، به فراموش کارانی تبدیل کرده است که مرگ ۶۰ دختر نوجوان فارسی زبان در همسایگی مان را نمی بینیم .
خداوندا روح این دخترکان عزیز افغان را با بهشتیان محشور گردان و ما را از خواب غفلت در امنیت کشور بیدار و شکر گذار بنما .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....