تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 12:04
کد خبر : 68121

آیا دلار دوباره اهرم صعود بورس می‌شود؟‌

آیا دلار دوباره اهرم صعود بورس می‌شود؟‌

در آستانه دور هفتم مذاکرات وین رفتار بازارها تنش آلود شده و بازارها در تلاش‌اند تا آرایش خود پیش از شروع گفت‌وگوها را بیابند. هیچ بعید نیست که طی یک هفته پیش رو نوسانات شدید‌تری را در بازارهای داخلی شاهد باشیم و البته انتظار می‌رود که بازارهای ارز و طلا واکنش‌های شدید‌تری داشته باشند. به

در آستانه دور هفتم مذاکرات وین رفتار بازارها تنش آلود شده و بازارها در تلاش‌اند تا آرایش خود پیش از شروع گفت‌وگوها را بیابند.

هیچ بعید نیست که طی یک هفته پیش رو نوسانات شدید‌تری را در بازارهای داخلی شاهد باشیم و البته انتظار می‌رود که بازارهای ارز و طلا واکنش‌های شدید‌تری داشته باشند. به عنوان شاهد، چند روزی است که بازار آتی صندوق طلا نوسان‌های بیش از ۴ الی ۵ درصدی را تجربه می‌کند.

قیمت دلار چقدر تغییر کرد؟

امروز نیز دلار هرات معاملات خود را در سطح ۲۸۵۵۰ تومان آغاز کرده و این در حالی است که دادوستدهای ارز آمریکایی در هاب افغانستان شب گذشته با نرخ ۲۸۴۰۰ تومان خاتمه یافته بود.

همچنین در کانال‌های مربوط به بازار ارز فرکانس شایعات به شدت بالا گرفته است. باید دید رشد نرخ دلار می‌تواند بازار سهام را به مدار صعود باز گرداند یا خیر؟

نیم ساعت نخست معاملات امروز چندان مشابهتی با دادوستدهای روز گذشته بورس ندارد. تعداد صف‌های بازار به صورت محسوسی کاهش یافته و شاخص کل در همین ابتدا به محدوده منفی نفوذ کرده است.

در همین ابتدای بازار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان سرمایه افراد حقیقی از سهام و صندوق‌های سهامی خارج شده و نزدیک به ۴ میلیارد تومان از پول‌های خرد به سمت صندوق‌های درآمد ثابت رفته است.

سنگین‌ترین صف‌های خرید بازار به ترتیب به سمگا، جم‌پیلن و شفن تعلق دارد. تعداد صف‌های خرید: ۳۲

و ارزش صف‌های خرید: ۳۰۹ میلیارد تومان، تعداد صف‌های فروش: ۴۴و ارزش صف‌های فروش: ۲۰۴ میلیارد تومان است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....