تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 22:50
کد خبر : 46659

آیا اتریوم به سطح ۲۰هزار دلار می‌رسد؟

آیا اتریوم به سطح ۲۰هزار دلار می‌رسد؟

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط یک گروه متخصص، انتظار می‌رود قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال جهان، تا سال ۲۰۲۵، به ۲۰هزار دلار برسد. اقتصاددان؛ به گزارش فوربس، اتریوم، که دومین رمزارز جهان پس از بیت‌کوین به شمار می‌رود، در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری تجربه کرده است. قیمت اتریوم، پس از آغاز سال جاری با

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط یک گروه متخصص، انتظار می‌رود قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال جهان، تا سال ۲۰۲۵، به ۲۰هزار دلار برسد.

اقتصاددان؛ به گزارش فوربس، اتریوم، که دومین رمزارز جهان پس از بیت‌کوین به شمار می‌رود، در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری تجربه کرده است.

قیمت اتریوم، پس از آغاز سال جاری با ارزش زیر هزار دلار، اکنون خط مقاومتی ۴هزار دلاری را نیز شکسته و در کنار بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی صعود کرده است.

در حال حاضر، یک گروه متخصص پیش‌بینی کرده که اتریوم به دنبال پیشرفت‌های عمده که باعث بالا رفتن ارزش آن می‌شود، قرار است با ۴۰۰درصد رشد تا سال ۲۰۲۵ نسبت به قیمت فعلی خود، به حدود ۲۰هزار دلار برسد.

طبق گفته این گروه متخصص، قیمت اتریوم به طور میانگین می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۱۹هزار و ۸۴۲سنت برسد. در همین حال، ۳۵کارشناس پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان سال ۲۰۲۲، اتریوم بیشترین معاملات را در میان ارزهای دیجیتال به خود اختصاص خواهد داد و جای بیت‌کوین را خواهد گرفت.

از طرفی، اعضای این گروه به محوبیت فزاینده امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و همچنین توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) اشاره کرد که این موضوع اتریوم را به گزینه استفاده بهتری نسبت به بیت‌کوین تبدیل می‌کند.

در همین حال، به روز رسانی‌هایی که اتریوم مدت‌ها منتظر آن بوده، از اواخر سال گذشته آغاز شده و برای کمک به تنظیم اتریوم و کاهش هزینه‌های سرسام‌آور آن طراحی شد، که این موارد می‌تواند برای دستیابی آن به قله‌هایی که تا به حال ندیده، کمک کند.

سارا برگستراند، مدیرعامل شرکت BitBull Capital که فکر می‌کند اتریوم تا سال ۲۰۲۵ به قیمت خیره‌کننده ۱۰۰هزار دلار برسد، گفت: “احتمالا در سال جاری شاهد به روز رسانی‌های عمده در شبکه اتریوم خواهیم بود که انتظار می‌رود باعث بالاتر رفتن قیمت آن شود.”

از سوی دیگر، محبوبیت روزافزون دیفای، استفاده از فناوری ارز دیجیتال برای از سرگیری ابزارهای مالی سنتی مانند وام‌ها و بهره و طراحی شده برای جایگزینی نقش بانک‌ها از طریق پروتکل‌های مبتنی بر بلاکچین، به افزایش ارزش اتریوم در طول سال گذشته کمک کرده است.

با بسیاری از بزرگترین پروژه‌های دیفای که با تکیه بر بلاکچین اتریوم ساخته شده، از آنجا که بسیاری از کاربران را به سمت این شبکه روانه کرده، این ارز دیجیتالی رشد قیمت را تجربه کرده است.

ایوا سلامی، استاد ارشد دانشگاه لندن شرقی گفت: “دیفای، تاکنون در حال ساختن یک سیستم مالی جایگزین که قابلیت دسترسی بیشتری داشته و دموکراتیک شده بوده، عمدتا از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه اتریوم ساخته می‌شود.”

“این پیشرفت‌ها نشان‌دهنده آینده مالی بوده و بسیار امیدوارکننده است، و همچنین مقررات متعادل شده، اعتبار این صنعت در حال رشد را تسهیل می‌کند.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....