تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 21:28
کد خبر : 4204

آملی لاریجانی: CFT برای امنیت ملی بسیار خطرناک است

آملی لاریجانی: CFT برای امنیت ملی بسیار خطرناک است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه CFT برای امنیت ملی بسیار خطرناک است، گفت: این کنوانسیون بدتر از برجام است. به گزارش فارس، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز پس از پایان درس خارج فقه خود و در جمع برخی از اعضای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه CFT برای امنیت ملی بسیار خطرناک است، گفت: این کنوانسیون بدتر از برجام است.

به گزارش فارس، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز پس از پایان درس خارج فقه خود و در جمع برخی از اعضای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم و برخی از شاگردانش در پاسخ به سوالاتی درباره «بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و CFT» تاکید کرد: اگر از من شخصا نظرم را بپرسید، پالرمو و CFT به شدت برای امنیت ملی خطرناک هستند به ویژه CFT که بسیار خطرناک‌تر است.

وی افزود: ما هر چه جلوتر رفتیم شک‌مان به آمریکائی‌ها و اذنابشان و کشور‌هایی که اعضای FATF هستند بیشتر شده است. این روشن است. می‌خواهم بگویم واقعا آدم‌های خطرناکی هستند. آدم‌های فاسدی هستند. البته از قبل آدم‌های فاسد و خطرناکی بودند. برجام‌شان نشان داد چقدر آدم‌های ناقابلی‌اند و CFT بدتر از برجام است.

وی تصریح کرد: بدانید من به وظیفه ام عمل می‌کنم. من فکر خودم این است که این مصوبات مجلس قطعی نباشد، معلوم نیست که مصلحت باشد هم چنین چیزی، ولو فوائدی هم دارد. مفاسدی هم دارد. روی ترازو باید گذاشت. به نظر من خطر امنیتی اش بسیار شدیدتر است.

وی افزود: البته به نظر بنده هم پالرمو و هم CFT خطر امنیتی بالایی دارد، البته خطر CFT برای امنیت بیشتر هم هست. اینکه FATF هی هر دفعه می‌گوید، این آخرین مهلت است، شما فکر می‌کنید به این تهدیدات و امثال آن گوش می‌کنم؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....