تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 - 18:56
کد خبر : 98351

آمریکا احتمالا امروز پاسخ ایران را می دهد

آمریکا احتمالا امروز پاسخ ایران را می دهد

مقامات اروپایی گزارش داد که اتحادیه اروپا منتظر پاسخ ایالات متحده به نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در خصوص برجام است. یک مقام اتحادیه اروپا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در خصوص زمانی که انتظار می‌رود ایالات متحده پاسخ خود را ارائه دهد، گفت: «هر لحظه، اما البته ممکن است فردا باشد».

مقامات اروپایی گزارش داد که اتحادیه اروپا منتظر پاسخ ایالات متحده به نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در خصوص برجام است.

یک مقام اتحادیه اروپا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در خصوص زمانی که انتظار می‌رود ایالات متحده پاسخ خود را ارائه دهد، گفت: «هر لحظه، اما البته ممکن است فردا باشد». یکی دیگر از مقامات اروپایی اوایل پنجشنبه گفت: «در انتظار واکنش آمریکا هستیم».

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا تنها مانند تمام هفته گفت به بررسی اظهارات ایران که اواخر روز دوشنبه به اتحادیه اروپا ارسال شد، ادامه می‌دهد. طبق این گزارش، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پنجشنبه در جلسه مطبوعاتی وزارت امور خارجه این کشور به خبرنگاران گفت: بررسی نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا ادامه دارد. طبق درخواست، ما همچنان بازخورد خود را به طور مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا منتقل می‌کنیم.

علی واعظ مدیر بخش ایران در گروه بین‌المللی بحران اظهار کرد: احتمالا پاسخ امریکا یک نه یا یک چیز میانی خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....