تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 21:11
کد خبر : 53731

آغاز پیش‌فروش ۱۱ محصول سایپا

آغاز پیش‌فروش ۱۱ محصول سایپا

 کدام محصولات حراج می‌شوند؟ جشنواره پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز، پنجشنبه ۲۴ تیر آغاز شده است. برخی اجرای این طرح‌ها رو نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند. در جشنواره پیش‌فروش محصولات عید تا عید گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می‌شود و متقاضیان فرصت دارند تا

 کدام محصولات حراج می‌شوند؟

جشنواره پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز، پنجشنبه ۲۴ تیر آغاز شده است. برخی اجرای این طرح‌ها رو نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند.

در جشنواره پیش‌فروش محصولات عید تا عید گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می‌شود و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

به گزارش اقتصاددان ،  در این طرح ویژه خودرو‌های شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده‌ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود و زمان تحویل در جشنواره فروش، فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

هزینه چقدر است؟

در پیش ثبت‌نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت دارند تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس آغاز می‌شود و موعد تحویل این خودرو‌ها آبان و آذرم امسال در نظر گرفته شده است.

در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه‌کشی، دیگر قرعه‌کشی صورت نمی‌گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت‌نام نیز وجود ندارد.

در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت ۲۴ ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می‌شود (باشگاه خبرنگاران جوان).

توزیع رانت؟

شرکت‌های خودروساز در حالی اقدام به برگزاری طرح‌‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش می‌کنند که برخی این اقدام را نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند. به ویژه با توجه به افزایش زیان انباشته شرکت‌های خودروساز به ۸۰ هزار میلیارد تومان، چنین اقدامی عجیب به نظر می‌رسد.

ایران خودرو نیز پیش‌فروش پنج محصول خود را از ۲۰ تیر آغاز کرده بود که تا ۲۲ تیر ادامه داشت. در طرح این شرکت، خودروها رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای پیش‌فروش شدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....