تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 13:39
کد خبر : 28506

آغاز بهره برداری از پروژه های ملی وزارت کشور

آغاز بهره برداری از پروژه های ملی وزارت کشور

بهره برداری از ۹۹ پروژه ملی وزارت کشور در حوزه عمران و مدیریت شهری با دستور رئیس جمهور آغاز شد.   به گزارش  اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در سی و هفتمین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، به عنوان نمونه ۱۲ طرح

بهره برداری از ۹۹ پروژه ملی وزارت کشور در حوزه عمران و مدیریت شهری با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

 

به گزارش  اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در سی و هفتمین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، به عنوان نمونه ۱۲ طرح از مجموع ۹۹ پروژه عمران و مدیریت شهری را در سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

ایستگاه مترو برج میلاد، ایستگاه مترو امیرکبیر از سوی شهرداری تهران، پایانه زیرسطحی مجد و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری از سوی شهرداری مشهد، ایستگاه‌های شماره ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ قطار شهری تبریز از سوی شهرداری تبریز، بهره‌برداری از ۵۰ دستگاه واگن مترو برای شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر پروژه‌هایی هستند که امروز با دستور دکتر روحانی به شکل رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

۸۷ طرح عمران و مدیریت شهری دیگر نیز امروز به شکل همزمان افتتاح خواهند شد که برای مجموع این ۹۹ پروژه ۷ هزار و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....