تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 19:12
کد خبر : 106553

آزمون به جام جهانی قطر می رسد

آزمون به جام جهانی قطر می رسد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با تکمیل فرایند ریکاوری خود، به شرایط بازی رسیده است. حدود ۴ هفته پیش در تمرینات بایرلورکوزن از ناحیه فیبر عضلانی ساق پا دچار پارگی شد، ظاهراً اکنون بهبود یافته و در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم آلمانی است. نشریه آلمانی «کیکر» در این خصوص گزارش داد که سردار

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با تکمیل فرایند ریکاوری خود، به شرایط بازی رسیده است.

حدود ۴ هفته پیش در تمرینات بایرلورکوزن از ناحیه فیبر عضلانی ساق پا دچار پارگی شد، ظاهراً اکنون بهبود یافته و در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم آلمانی است. نشریه آلمانی «کیکر» در این خصوص گزارش داد که سردار آزمون می‌تواند از بازی آینده (اشاره به بازی خارج از خانه با اف‌سی کلن که قرار است چهارشنبه شب برگزار شود) به ترکیب لورکوزن بازگردد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ،   سردار آزمون ۲۷ ساله که این فصل در ۱۳ بازی برای بایرلورکوزن به میدان رفته و دو پاس‌گل به نام خود به ثبت رسانده، اخیراً در کشور قطر و زیرنظر فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی فوتبال ایران فرایند ریکاوری خود را طی کرد و روز دوم نوامبر (۱۱ آبان) به باشگاه خود در آلمان بازگشت.

شاگردان ژابی آلونسو که عصر فردا (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته سیزدهم بوندس‌لیگای آلمان به مصاف یونیون برلین می‌روند، در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....