تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 22:04
کد خبر : 9362

آریا نخستین شرکت دارای سهام ممتازعرضه اولیه

آریا  نخستین شرکت دارای سهام ممتازعرضه اولیه

عرضه اولیه نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص شد/ هر سهم ۶۵۰۰ تومان چهارشنبه آینده با ۵ درصد: زمان و شرایط عرضه اولیه ۵ درصد از نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص و مقرر شد چهارشنبه آینده آریا ساسول به عموم واگذار شود. به گزارش پایگاه اقتصاددان ، در ادامه ورود شرکت های جدید به

عرضه اولیه نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص شد/ هر سهم ۶۵۰۰ تومان

چهارشنبه آینده با ۵ درصد:

زمان و شرایط عرضه اولیه ۵ درصد از نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص و مقرر شد چهارشنبه آینده آریا ساسول به عموم واگذار شود.

عرضه اولیه نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص شد/ هر سهم ۶۵۰۰ تومان

به گزارش پایگاه اقتصاددان ، در ادامه ورود شرکت های جدید به بازار سهام و بعد از عرضه اولیه لاستیک یزد در چهارشنبه ، زمان پنجمین شرکت جدید ( بعد از سرمایه گذاری صبا تامین، شستا ، پگاه گیلان و لاستیک یزد ) اعلام شد.

به این ترتیب ، شرکت آریا ساسول آماده عرضه اولیه در بازار دوم معاملات فرابورس شده و قرار است چهارشنبه این هفته ، ۵ درصد از سهام آن معادل ۲۲۹ میلیون و ۱۹۲ هزار سهم ” آریا” به عموم واگذار شود.

در این رویداد ، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۱۰۰ سهم با دامنه قیمت ۶۵ هزار و ۱۱ تا ۶۵ هزار و ۱۱۹ ریال تعیین شده است.

براساس این گزارش، شرکت ۴۸۵ میلیارد تومانی آریا ساسول ، نخستین شرکتی است که با برخورداری از سهام ممتاز وارد بازار سهام می شود و دو شرکت پارس تامین مجد و پتروشیمی پارس هر کدام مالک ۴۹.۹ درصد سهام آن هستند. منبع:خبری بورس پرس

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....