تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 21:08
کد خبر : 53524

آخرین وضعیت صرافی کریپتولند

آخرین وضعیت صرافی کریپتولند

 پول کاربران کجاست؟ قرار بود از روز یکم تیرماه فرایند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند انجام شود اما حالا بیش از سه هفته گذشته و هنوز خبری از پول کاربران این صرافی نیست. حتی برخی کاربران ادعا می‌کنند دارایی آن‌ها از کیف پول صرافی به یک کیف پول دیگر منتقل شده است. بیش از دو ماه

 پول کاربران کجاست؟

قرار بود از روز یکم تیرماه فرایند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند انجام شود اما حالا بیش از سه هفته گذشته و هنوز خبری از پول کاربران این صرافی نیست. حتی برخی کاربران ادعا می‌کنند دارایی آن‌ها از کیف پول صرافی به یک کیف پول دیگر منتقل شده است.

بیش از دو ماه است که مدیرعامل صرافی کریپتولند دستگیر شده و بر اساس اعلام سایت گرداب قرار بود فرایند حسابرسی دارایی‌های کاربران این صرافی از اول تیر شروع شود اما حالا بیش از سه هفته گذشته و هنوز هیچ خبری از تعیین تکلیف دارایی کاربران کریپتولند نیست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   یکی از کسانی که دارایی‌اش در کریپتولند بلوکه شده  گفت: از فردای روزی که مدیرعامل صرافی دستگیر شد تجمعات کاربران برای پس گرفتن دارایی خود شروع شد اما بعد از مدتی دادستانی سایت گرداب را برای ثبت‌نام کاربران اعلام کرد که به نظر می‌رسد این سایت کارایی لازم را نداشت و هر کاربر می‌توانست با یک کدملی چندین بار در این سایت ثبت‌نام کند. بعد سایت cryptoland.com را معرفی کردند و وقتی ما در اول تیر در این سایت ثبت‌نام کردیم قرار شد بعد از یک هفته فرایند حسابرسی انجام شود اما حالا بیش از سه هفته می‌گذرد و خبری از دارایی کاربران نیست.

سایت‌های مشکل‌دار

تقریبا همه کاربران صرافی از فرایند ثبت‌نام در سایت‌های معرفی شده گله دارند. همه می‌گویند با یک کد ملی می‌توان چندین بار در این سایت ثبت‌نام کرد و سایت کریپتولند هم در فرایند ثبت‌نام دچار مشکل می‌شود و اصلا پیامک تایید ثبت‌نام ارسال نمی‌شود. خیلی‌ها نمی‌توانند در سایت ثبت‌نام کنند و پشتیبان سایت هم اصلا پاسخی نمی‌دهد.

بازدهی هفتگی اقتصاددان نوشته

 

طیق اخرین اخبار منتشر شده از ۱۵۰ هزار کاربر صرافی کریپتولند حدود ۴۰ هزار نفر در سایت گرداب ثبت‌نام کردند و خیلی از کاربران ادعا می‌کنند نتوانستند در سایت کریپتولند ثبت‌نام کنند و این در حالیست که به آن‌ها اعلام شده برای حسابرسی، اول باید همه کاربران در سایت ذکر شده ثبت‌نام کنند.

 

یک ادعای عجیب از سمت کاربران

ANKR 2 اقتصاددان نوشته

 

برخی از کابران کریپتولند ادعا می‌کنند بر اساس داده‌های coinmarketcap دارایی آن‌ها از کیف پول صرافی به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. این در حالی است که مسوولان این موضوع را تکذیب و اعلام کردند دارایی کاربران سرجای خود است.

ارز و ریال کم داریم!

کاربران ادعا می‌کنند طبق برخی شنیده‌ها ارز و ریال موجود در حساب صرافی کریپتولند کمتر از دارایی کاربران است و به همین دلیل باید اموال سینا استوی برآورد و بعد از نقد کردن این اموال پول مردم برگردانده شود.

آنطور که اقتصاد ۲۴ گزارش داده نریمانی، دادستان پرونده در این رابطه گفته است: «چون در حال حاضر در حال جمع‌آوری دارایی شخص سینا استوی هستیم و از آنجایی که یک سری از دارایی‌ها، دارایی در گردش است شناسایی و برآورد قیمت آن‌ها زمان بر است و کاربران باید کمی صبور باشند. تا زمانی که ما دارایی مدیرعامل کریپتولند را برآورد قیمتی به دست نیاوریم، نمی‌توانیم اعلام کنیم که دارایی این فرد کم یا زیاد است.»

نریمانی در رابطه با این پرونده گفته است « هرچند به طور قانونی می‌بایست به پرونده رسیدگی و سپس پرداخت‌ها آغاز می‌شد؛ اما بازگشت پول مردم خارج از این روند رسیدگی به پرونده پرداخت خواهد شد. بنابراین مردم نگران نباشند.»

این در حالیست که نماینده دادستان اعلام کرده که تمام تلاش ما این است که نحوه پرداخت به صورتی باشد که حقی از کسی ضایع نشود، همچنین آقای نریمانی بازپرس پرونده اظهار کرده‌اند که بخش اعظم پول‌ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری برگردانده خواهد شد و کاربران نگران نباشند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....