تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 19:04
کد خبر : 4501

آخرین وضعیت تخلف پاساژ پالادیوم/ رای هنوز صادر نشده است

آخرین وضعیت تخلف پاساژ پالادیوم/ رای هنوز صادر نشده است

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ هفته پیش بود که محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بعد از بیش از دوسال اعلام کرد که کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی بدوی درباره تخلفات ساختمان پالادیوم از جمله ایجاد پل هوایی بر فراز شارع عام و تونل زیرزمینی برای ارتباط ساختمان

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ هفته پیش بود که محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بعد از بیش از دوسال اعلام کرد که کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی بدوی درباره تخلفات ساختمان پالادیوم از جمله ایجاد پل هوایی بر فراز شارع عام و تونل زیرزمینی برای ارتباط ساختمان شمالی و جنوبی را تایید کرده است.

از شهردار منطقه یک و مدیر کل کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تهران پیگیر آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده شدیم.

امیر مغانلو، مدیر کل کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد که هنوز قاضی پرونده رای خود را صادر نکرده است.

او گفت که حتی اگر قاضی پرونده هم رای مخالف دهد درنهایت به دلیل رای دو عضو دیگر کمیسیون رای بدوی مبنی بر تخریب پل و تونل صادر خواهد شد.

مغانلو همچنین درباره طولانی شدن بررسی پرونده تخلف پاساژ پالادیوم هم گفت: ظرف یک ماه باید رای صادر شده و دوماهه اجرا شود اما در شرایطی که بحث بررسی کارشناسی درمیان باشد مدت زمان بررسی طولانی‌تر خواهد شد.

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک نیز در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد که؛ شهرداری منطقه یک خود را مکلف و موظف به اجرای قانون و آرای مقام قضایی دانسته و در صورت ابلاغ رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ ، مطابق قانون و مفاد رای صادره ، ترتیبات قانونی و اجرایی فنی را برای اجرای دقیق آن اتخاذ می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....