تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1400 - 20:42
کد خبر : 52183

آخرین مهلت شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸

آخرین مهلت شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸

قیمت و شرایط شرکت در مزایده چیست؟ شرکت ایران خودرو اعلام کرده که تعدادی پژو ۲۰۰۸ را از طریق مزایده واگذار می‌کند. این مزایده از هشتم تیرماه آغاز شده و فردا آخرین مهلت شرکت در این مزایده است. اما شرایط شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸ چیست و قیمت آن چقدر است؟  آنگونه که ایران خودرو

قیمت و شرایط شرکت در مزایده چیست؟

شرکت ایران خودرو اعلام کرده که تعدادی پژو ۲۰۰۸ را از طریق مزایده واگذار می‌کند. این مزایده از هشتم تیرماه آغاز شده و فردا آخرین مهلت شرکت در این مزایده است. اما شرایط شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸ چیست و قیمت آن چقدر است؟

 آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده خودروهای ۲۰۰۸ این مزایده همه مدل سال ۹۹ است که بدون گارانتی واگذار می‌شود و قیمت پایه آنها ۷۶۰ میلیون تومان است.

زمان و مکان برگزاری مزایده پژو ۲۰۰۸

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز  ،    مزایده پژو ۲۰۰۸ از تاریخ ۸ تیرماه آغاز شده و تا ۱۲ تیرماه (فردا) ادامه دارد. آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده متقاضیان می‌توانند در این بازه پنج روزه از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۳.۳۰بها مراجعه به آدرس زیر، از خودروها بازدید کنند.

متقاضیان شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸ می‌تواند برای بازدید از خودروها به آدرس زیر مراجعه کنند. کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران کرج، به طرف شهرک پیکان شهر (آزادشهر)، خیابان شهید گودرزی، انتهای هشتم غربی، جنب موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور

افراد تا فردا ۱۲ تیر ماه فرصت دارند که با ورود به سایت auction.ikco.ir درخواست و پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنند.

شرایط شرکت در مزایده پژو ۲۰۰۸

اما شرایط شرکت در مزایده چیست؟ مبلغ سپرده برای شرکت در مزایده برای هر خودرو ۶ میلیون تومان است و افراد می‌توانند این پول را از طریق درگاه‌های بانکی وازیر کنند. اما برای مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، واریز وجه باید از طریق حواله بانکی انجام شود. این مساله نشان می‌دهد که احتمالا سقفی برای خرید خودرو وجود ندارد.

هر کد ملی فقط یکبار می‌تواند در مزایده شرکت کند و امکان پرداخت وجه فقط از طریق کارت بانکی فردی که در مزایده شرکت کرده، امکان‌پذیر است.

متقاضیان شرکت در این مزایده باید قبل از ثبت‌نام و مراجعه حضوری و دریافت اسناد مزایده، اطلاعات شخصی را در وبسایت esale.ikco.ir وارد کنند. اگر اطلاعات در این سامانه ثبت نشود امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

آگهی مزایده اقتصاددان نوشته

 

شرایط دیگر شرکت در این مزایده در سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی وجود دارد.

شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر موجود در اسناد است.

هزینه برگزاری مزایده، مالیات، عوارض و حقوق دولتی ر عهده برنده مزایده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....